Els Mossos d’Esquadra van detenir el passat 29 de juny Marlon Stiven OG de 20 anys, veí de Vic i amb sis antecedents policials, acusat de dos robatoris violents a la sortida d’una discoteca de la localitat de Gurb.
Els fets van ocórrer la matinada del dia 18 de desembre del 2011, quan dues persones van patir dos robatoris per intimidació. A un d’ells li van sostreure el telèfon mòbil i la cartera, i a l’altre el moneder. Els presumptes autors eren tres persones d’entre 18-20 anys, que es trobaven a l’exterior de la discoteca Le Suite.
Després de les pertinents denúncies i investigacions per part de la policia autonòmica, es va poder identificar un dels presumptes autors i se’l va detenir. Marlon Stiven OG va passar a disposició del Jutjat de Guàrdia de Vic el 30 de juny. Llavors, va quedar en llibertat amb càrrecs.
El telèfon mòbil sostret s’ha pogut retornar al seu propietari. La investigació continua oberta a l’espera d’identificar als altres dos presumptes autors.
Detingut per dos robatoris a la sortida d'una disco de Gurb
L’acusat va prendre el mòbil, la cartera i el moneder a dues persones, via intimidació.
ARA A PORTADA
-
-
Dol a Manlleu per la mort de cinc joves en l'incendi d'un traster: «Estem molt tristos» Irene Giménez Vinyet
-
Vic celebra el tradicional Dijous Llarder amb protagonisme dels productes de proximitat Irene Giménez Vinyet
-
Bona teca i molt d'ambient: les millors imatges del Dijous Llarder a la plaça Major de Vic Oriol Clavera
-
Publicat el
03 de juliol de 2012 a
les 18:14
Et pot interessar
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 20, 21 i 22 de febrer
-
Societat
La Diputació de Barcelona inverteix 70.400 euros a la Plana de Vic per prevenir incendis i fer els boscos més resilents
-
Societat
El CHV incorpora una nova tècnica per al tractament del glaucoma avançat
-
Societat
Les víctimes de l'incendi de Manlleu tenien entre 14 i 17 anys i han mort per inhalació de fum
-
Societat
Normalitzada la circulació de la C-17 a Tagamanent un cop retirat el camió bolcat
-
Societat
Què hi feia un grup de joves passant la nit als trasters d'un edifici de Manlleu? El que sabem i el que no
