Els Mossos d’Esquadra van detenir el passat dilluns, 18 de maig, un home de 38 anys, veí de Tona, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació en un hotel de Vic.
Els fets van passar a la tarda del 12 d’abril, quan dos homes van entrar a l’hotel, un amagant la cara amb un buf i unes ulleres, i l’altre a cara descoberta. Els atracadors van agafar el recepcionista de manera violenta i el van amenaçar amb una navalla. Seguidament, el van fer caure al terra i el van colpejar diverses vegades al cap. Posteriorment, van lligar la víctima de mans i van fugir amb els diners que van trobar a la recepció.
Després de diverses indagacions, els Mossos van identificar un dels presumptes autors, que va ser detingut dilluns. La investigació continua oberta i centrada en la recerca de l’altre lladre.
El detingut, amb antecedents, va passar el dia 20 de maig a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Vic.
Detingut per un atracament violent en un hotel de Vic
Societat
Dos homes van colpejar el recepcionista i el van lligar
ARA A PORTADA
-
Societat Aquesta setmana s'han activat diàriament avisos per nivells elevats d'ozó troposfèric al la Plana de Vic Irene Giménez Vinyet
-
Terra Combinació d'avisos de calor amb intensitat de pluja: 19 comarques en alerta Arnau Urgell i Vidal
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 24, 25 i 26 de juliol Irene Giménez Vinyet
-
-
Publicat el
22 de maig de 2015 a
les 19:43
Actualitzat el
22 de maig de 2015 a les
19:46
Et pot interessar
-
Societat Vic ha renovat més de 1.100 contenidors
-
Societat
Bateria de preguntes de la CUP al govern català sobre el futur del CAP dels Caputxins
-
Societat
Manlleu modernitza el sistema de reg de les zones verdes
-
Societat
Arrestat un conductor a Folgueroles per conduir begut i provocar un accident
-
Societat Treballadors de Le Porc Gourmet protesten per exigir la nova passarel·la del riu Gurri
-
Societat
Petit incendi agrícola a Manlleu a la base d'una torre elèctrica
