Detingut un jove de Sant Julià per conduir en estat ebri i amenaçar els mossos

Publicat el 30 de juny de 2008 a les 17:15
 
El jove es va encarar amb els ocupants del vehicle i després va intentar fugir del lloc de l'accident, però immediatament va arribar una dotació dels Mossos d'Esquadra, que el va poder aturar.
 
En tot moment, Santiago ML va mostrar una actitud molt agressiva davant els agents. A l'hora de sotmetre's a la prova de l'alcoholèmia, va prendre l'aparell a l'agent i va començar a insultar-lo. Tot i els intents dels agents per calmar-lo, el jove va continuar amb la seva actitud i va amenaçar a un dels mossos assegurant-li que li tallaria el coll quan se'l trobés pel carrer. També va amenaçar la seva família de fer-los mal. En un moment determinat, fins i tot, el noi va desafiar a l'agent dient-li que li prendria la pistola i les manilles.
 
Finalment, va quedar detingut. Durant el trajecte fins a la comissaria el jove va donar cops a la mampara del vehicle policial i va continuar proferint amenaces als agents i a les seves famílies. Un cop a les dependències policials, el jove va amenaçar d'autolesionar-se, per la qual cosa els agents van haver de mobilitzar-lo per evitar que prengués mal. El detingut va ser atès pel metge del SEM, que li va administrar un tranquil•litzant.