La Guàrdia Urbana de Vic va detenir divendres un home de 42 anys de la ciutat que tenia una ordre de recerca, detenció i personació, segons han informat fonts del cos policial. Un cop els agents van comunicar a l'home la situació en la qual es trobava, aquest va tenir una actitud “agressiva” i va agredir agents del cos. Per la seva actuació, els agents van haver de ser atesos per lesions de caràcter lleu.
L'home va poder ser, finalment, retingut i va passar a disposició del jutjat de guàrdia de la capital osonenca. Els fets van passar al carrer Candi Bayés cap a un quart de 1 del migdia. El detingut és Mustafa B de 42 anys.
Detingut un veí de Vic per agredir els agents de la Guàrdia Urbana
L’home tenia una ordre de recerca, detenció i personació.
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de maig de 2010 a les 17:47
Et pot interessar
-
Societat Puja l'atur a Osona i el Lluçanès durant el juliol
-
Societat Originals, al pebre negre i, ara, amb gust de sajolida: les patates de Sant Tomàs amplien la gamma de productes
-
Societat Festa Major d'Olost 2025: programació d'actes i activitats
-
Societat Identitat, tradició i cultura popular: Manlleu escalfa motors per la Festa Major 2025
-
Societat Cinc persones detingudes durant la Festa Major de Torelló
-
Societat Un any de la pedregada de Sant Pere de Torelló: «Queien pedres com taronges»