Els Mossos d'Esquadra van detenir la nit de Cap d'Any tres homes quan intentaven robar en un local de Ripoll, segons publica ElPuntAvui. Els fets van succeir a quarts de cinc de la matinada i l'avís el va donar el mateix propietari del local d'oci on els presumptes lladres estaven actuant. Els detinguts són un veí de Ripoll de 18 anys, un veí de Vic de 21 anys i un menor, també amb domicili a la capital del Ripollès.
L'intent de robatori es va produir la matinada de l'1 de gener. El propietari del local, en veure els tres individus en plena acció, va sortir a avisar una patrulla dels Mossos d'Esquadra que estava situada a la plaça Gran. Els agents, en arribar al lloc dels fets, van veure com els tres presumptes lladres sortien corrent i fugien a través d'una porta interna que donava accés a l'escala de l'immoble. Finalment, els van enxampar entre el primer i el tercer pis de la finca. Posteriorment, van comprovar com havien accedit al local forçant el pany de la porta d'accés amb dos tornavisos.
Els detinguts no tenien antecedents i no es van arribar a endur res del local. El 2 de gener van passar a disposició del jutjat de guàrdia de Ripoll i, posteriorment, van sortir en llibertat amb càrrecs. El menor, per la seva banda, serà citat per comparèixer davant la fiscalia de menors.
Detingut un vigatà per robar a Ripoll durant la nit de Cap d'Any
Societat
L'avís el va realitzar el propietari del local d'oci
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de gener de 2014 a
les 16:47
Et pot interessar
-
Societat Vic inicia la nova temporada d’«A flor de pell» a les Adoberies per posar en relleu l’herència dels pellaires
-
Societat Mapa: aquests són els refugis climàtics de Vic
-
Societat
Petit incendi a la zona del bosquet de la Canal de Tona
-
Societat
Les «joies ocultes» del Festival Nits de Cinema Oriental de Vic 2026
-
Societat
Sense servei a l'R3 per una incidència a l'infraestructura
-
Societat
L'Oficina Tècnica de l'R3 es reuneix amb el Ministeri per fer seguiment del desdoblament de la línia
