Els Mossos d’Esquadra han detingut els dos ocupants d’un cotxe que portava 120 quilos d’haixix amagats al maleter.
La policia catalana va ser alertada pels vigilants municipals dels Hostalets de Balenyà (Osona). Segons els Mossos, els dos ocupants tenien “una actitud sospitosa” i “explicaven coses incoherents”.
Un cop es va procedir a escorcollar el vehicle, van trobar la droga amagada a través d'un sistema de doble fons al maleter i van detenir els responsables per un delicte contra la salut pública.
[plantillavirals]
Detinguts dos homes amb 120 quilos d’haixix en el maleter d'un cotxe
La droga estava amagada en un doble fons
ARA A PORTADA
-
-
Representants del sector públic i privat analitzen les infraestructures d'Osona i el repte de la contaminació Redacció
-
Quatre dels 14 instituts del pla pilot per desplegar mossos de paisà es neguen a participar-hi Redacció
-
El Meteocat activa l'alerta per tempestes a 13 comarques en plena operació sortida del pont de maig Arnau Urgell i Vidal
-
Publicat el
16 de setembre de 2023 a
les 15:40
Et pot interessar
-
Societat
Gestionar un ramat i produir formatge artesà, alguns dels reptes del nou joc de taula d'en Peyu
-
Societat Casa Tarradellas adquireix la planta de Pascual a Gurb per impulsar la producció de mozzarella
-
Societat
Marta Otero, proposada per ser la nova rectora de la UVic-UCC
-
Societat
Dues xocolates de Lluc Crusellas, guardonades als primers premis Bean to Bar
-
Societat
Els claustres de tres dels instituts de Vic rebutgen mossos a les aules
-
Societat
Festa Verdaguer 2026: Folgueroles i Barcelona reivindicaran el poeta «més rebel» amb més de 30 actes
