La cafeteria-restaurant i el menjador de l'Hospital Universitari de Vic s'han convertit en establiments que promouen una dieta saludable i mediterrània. Així ho confirma l'acreditació AMED que han rebut per part de l'Agència de Salut Pública de Catalunya. Dolors Coll, cap de Promoció de la Salut a la Catalunya Central, va entregar el certificat la setmana passada als responsables del Consorci Hospitalari de Vic (CHV).
L’objectiu del programa AMED és promoure l’alimentació mediterrània i l’oci actiu als establiments de restauració, en especial els de menú diari. Els restaurants acreditats estan senyalitzats amb un adhesiu a l’exterior que els identifica com a establiments AMED.
La recuperació d'aquesta acreditació, que ja s’havia obtingut per primera vegada el 2014, s’emmarca en les activitats de prevenció i promoció de la salut dirigides a ciutadans i professionals que s’impulsen a l’Hospital.
Aquesta iniciativa suposa un nou salt de qualitat en l’oferta de restauració, després que l’any passat es recuperés l’ús de les cuines del centre per garantir la preparació in situ del menjar. De fet, els últims dos anys les queixes i suggeriments relacionats amb el menjar s’han reduït a la meitat.
Dieta mediterrània i fruita fresca als restaurants de l'Hospital de Vic
El centre recupera l'acreditació que ja havia rebut el 2014
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de juliol de 2021 a
les 16:39
Et pot interessar
-
Societat Bayés Esport s'incorpora al projecte Talent Esportiu d'Osona de la UVic-UCC
-
Societat Càritas Diocesana de Vic alerta de l’increment de la pobresa i el risc que passi entre generacions
-
Societat
Dissolen a Gurb un grup criminal que emetia empadronaments fraudulents per facilitar el reagrupament familiar
-
Societat
Sense trens a l'R3 entre Vic i Torelló per les obres de millora del pont ferroviari sobre el riu Ges
-
Societat La Universitat d’Estiu de la UVic-UCC arrenca amb la commemoració dels 200 anys de les Escoles Vedruna
-
Societat
Vic obre el nou espai comunitari de la Guingueta del Terrat d'en Cols
