Diversos programes socials de l'Ajuntament de Vic han rebut aquest febrer el Certificat de Bona Pràctica atorgat pel Banc de Bones Pràctiques per la seva contribució a la innovació i bona governança local durant el període 2014-18. La Federació de Municipis de Catalunya (FMC) i la Fundació Carles Pi i Sunyer són les dues entitats que impulsen el Banc de Bones Pràctiques.
D'aquesta manera, Vic se suma a 80 municipis catalans més que han estat distingits pels seus programes socials en diversos àmbits. La capital d'Osona ha rebut reconeixement en els àmbits de la convivència, la inclusió social i la salut pública per als següents programes:
[despiece]Àmbit de la inclusió social
"Vic, Ciutat Cuidadora. Viure amb sentit, dignitat i suport al final de la vida". Edició 2017-2018
"Centre Obert- Atenció integral per a infants i joves en risc". Edició 2017-2018
"Xarxa alimentària Vic- Osona. Atenció a les necessitats alimentàries dels ciutadans en situació de vulnerabilitat social". Edició 2014
Àmbit de la salut pública
"Programa Elàstics. Superar adversitats de salut a través de la resiliència". Edició 2014
"A Vic, Xips per a tots. Campanya d'identificació d'animals domèstics". Edició 2016-2017
Àmbit de la convivència
"Viu el carrer! Pas a pas cap a la convivència". Edició 2016-2017
"Veïnat +. Programa d'acompanyament a les comunitats de veïns/es". Edició 2017-2018[/despiece]
Diversos programes socials de Vic, reconeguts pel Banc de Bones Pràctiques
Els certificats han estat per projecte de convivència, inclusió social i salut pública
ARA A PORTADA
-
Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC Irene Giménez Vinyet
-
Vic: el govern de Junts en minoria, obligat a buscar la complicitat de l'oposició Irene Giménez Vinyet
-
Espinelves i Santa Eugènia de Berga: dos anys amb mocions de censura i canvis d'alcaldia Irene Giménez Vinyet
-
-
Ferida per arma blanca una dona a Sant Pere de Torelló en un nou cas de violència de gènere Redacció
Publicat el 19 de febrer de 2019 a les 18:24
Et pot interessar
-
Societat Vic dona suport a l'embargament d'armes a Israel i a les resolucions internacionals contra el genocidi del poble palestí
-
Societat Un mural a l'edifici d'Osona Salut Mental per reforçar el vincle amb l'espai
-
Societat Llum verda a l'Agenda Urbana de Vic
-
Societat A l'infern!
-
Societat Manlleu inaugura la nova comissaria de la Policia Local: «És un pas cap a una ciutat més segura i preparada»
-
Societat Impulsen una reforma de l'educació infantil des de Vic