El passat divendres 7 d'agost a Vic es van produir dos atropellaments. Tal com explica la Guàrdia Urbana de Vic, un va tenir lloc a tres quarts d'una del migdia a la rambla Sant Domènec. El turisme conduït per un veí de Sant Hipòlit de Voltregà de 86 anys no hauria respectat la prioritat de pas de la vianant, una veïna de Vic de 82 anys, que creuava correctament pel pas zebra.
Unes hores més tard, a les 17.39, n'hi va haver un altre a la carretera de la Guixa. Un veí dels Hostalets de Balenyà de 53 anys tampoc va respectar el pas d'una vianant, una menor de Vic que creuava amb la seva mare.
Dos atropellaments a Vic per no respectar els passos de vianants
Societat
Un incident va tenir lloc a la 1 del migdia a la rambla Sant Domènec i l'altre a les 6 de la tarda a la carretera de la Guixa
ARA A PORTADA
-
Política Josep Sallent és el nou alcalde de Santa Eugènia de Berga en substitució de Xavier Fernández Irene Giménez i Vinyet
-
Societat Osona participa en una prova pilot per millorar la detecció i el tractament precoç de la sèpsia ACN
-
-
Política Sant Miquel de Balenyà s'incorpora a la Mancomunitat La Plana com a membre de ple dret Irene Giménez i Vinyet
-
Publicat el
10 d’agost de 2020 a
les 15:55
Et pot interessar
-
Societat
Empreses i experts del transport i la logística aborden els reptes de futur a Vic
-
Societat
La tardor s'obre pas a Osona i el Lluçanès després d'un estiu de molta calor
-
Societat
Els Premis Innovacat 2026 celebren les presentacions dels projectes seleccionats
-
Societat
Tona decideix on invertir 81.000 euros amb els pressupostos participatius
-
Societat
El Museu d'Art Medieval de Vic s'obre als esdeveniments d'empreses i entitats
-
Societat
Denuncien un camioner a Osona per 17 infraccions relacionades amb els temps de conducció i descans
