A partir del divendres 4 de novembre hi haurà nous canvis en els sentits de circulació d’alguns carrers de Torelló, concretament els carrers Puig-Agut i Puig de Terrades.
D’una banda, el carrer Puig-Agut, en el tram que va del carrer Puig de Terrades al carrer Cònsol, serà d’un únic sentit de circulació. El sentit serà de Puig de Terrades a Cònsol, i, per tant, estarà prohibit circular en sentit contrari. Per altre cantó, el carrer Puig de Terrades passarà a ser de sentit únic en la seva totalitat. El sentit serà de la plaça Joanot Martorell al carrer Diputació, i estarà prohibit circular en sentit contrari.
Aquests canvis de circulació formen part del Pla de Mobilitat de Torelló. Aquest document contempla que els carrers de la població que tenen consideració de residencials, han de tendir a ser d’un únic sentit de circulació per tal de garantir la seguretat dels usuaris de la via i dels vehicles que hi circulen.
Amb aquesta nova modificació, s’evitarà que coincideixin dos vehicles a la cruïlla de Puig-Agut amb Puig de Terrades, un punt amb una visibilitat gairebé nul•la i que comporta perill.
Dos carrers de Torelló passen a ser de sentit únic
La mesura forma part del Pla de Mobilitat.
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de novembre de 2011 a
les 17:37
Et pot interessar
-
Societat
Vic celebra el tradicional Dijous Llarder amb protagonisme dels productes de proximitat
-
Societat
L'incendi de Manlleu no va ser al traster on eren les víctimes
-
Societat
La Diputació de Barcelona inverteix 70.400 euros a la Plana de Vic per prevenir incendis i fer els boscos més resilents
-
Societat
El CHV incorpora una nova tècnica per al tractament del glaucoma avançat
-
Societat
Com són els nous contenidors de residus que ha començat a instal·lar l'Ajuntament de Vic?
-
Societat
Dol a Manlleu per la mort de cinc joves en l'incendi d'un traster: «Estem molt tristos»
