La Policia Local de Manlleu va detenir la setmana passada dos homes per dos robatoris perpetrats a la capital del Ter. El primer fet delictiu va tenir lloc el 27 de setembre, quan un individu va robar a l'interior d'un vehicle. Va sostreure diverses coses, entre les quals una targeta de crèdit.
El lladre va anar a comprar amb la targeta i les càmeres de l'establiment on la va utilitzar van permetre posar-li cara. El dimecres passat, 6 d'octubre, agents de la policia local van veure'l pel carrer i van detenir-lo.
El segon robatori va tenir lloc el mateix dia de la primera detenció (6 d'octubre). Un grup de persones van cometre un robatori a un establiment d'oci nocturn. Les imatges de les càmeres de seguretat de l'establiment van permetre al cos local identificar a un dels implicats en el robatori.
Tal com expliquen en una nota és una persona multireincident, integrant del grup que comet la majoria de delictes a la població. Els agents continuen treballant i indagant per identificar a la resta d'integrants del grup.
Dos detinguts a Manlleu gràcies a les càmeres de seguretat
Un lladre va robar a dins d'un cotxe i un grup a un local d'oci nocturn
ARA A PORTADA
Publicat el 11 d’octubre de 2021 a les 17:55
Et pot interessar
-
Societat Torelló inicia tasques de desbrossament i neteja de residus al tram urbà del riu Ges
-
Societat Puja l'atur a Osona i el Lluçanès durant el juliol
-
Societat Originals, al pebre negre i, ara, amb gust de sajolida: les patates de Sant Tomàs amplien la gamma de productes
-
Societat Festa Major d'Olost 2025: programació d'actes i activitats
-
Societat Identitat, tradició i cultura popular: Manlleu escalfa motors per la Festa Major 2025
-
Societat Roda de Ter instal·larà més càmeres de videovigilància