Eren quarts de dues de la tarda d'aquest dilluns, dia 8, quan una patrulla de la Guàrdia Urbana de Vic va sospitar de dos individus que abandonaven un cotxe al carrer Botànic Micó. Seguint el protocol habitual, els agents van procedir a la identificació dels sospitosos i van confirmar que el turisme que estacionaven pública constava com a sostret.
Amb aquests antecedents, la Urbana va detenir-los. A dia d'avui ja s'han instruït diligències judicials per un presumpte delicte de robatori i furt d’ús de vehicle a motor contra els detinguts, ambdós de nacionalitat polonesa, de 35 i 37 anys i sense domicili conegut.
Dos detinguts a Vic per robar cotxes
Els acusats són polonesos que van ser sorpresos al carrer Botànic Micó
ARA A PORTADA
-
El GDT reivindica la crisi de la pesta porcina com «una oportunitat» per «transformar el model» Irene Giménez Vinyet
-
El Govern avala l'ERTO que afecta 450 treballadors del Grup Jorge a Osona pel brot de pesta porcina Redacció
-
«Macrocultiu» o diversificació: la pesta porcina accelera el debat sobre el model econòmic a Osona Irene Giménez Vinyet
-
La CUP aposta per la diversificació del model productiu per posar fre al «monocultiu de porcs i turistes» Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 09 d’agost de 2011 a les 14:47
Et pot interessar
-
Societat
Vic celebra el Nadal amb un centenar de propostes repartides per tots els barris de la ciutat
-
Societat
Maria Nicolau posa en el punt de mira el menjar de l'Hospital de Vic: «Em va impactar»
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 12, 13 i 14 de desembre
-
Societat
Osona abordarà la problemàtica del sensellarisme de forma coordinada
-
Societat
Detinguts a Gurb després de ser enxampats amb una moto robada al maleter
-
Societat
Osona i el Lluçanès es bolquen amb «La Marató» 2025: totes les activitats
