La Guàrdia Urbana de Vic ha detingut dos joves de 20 i 28 anys acusats d'haver sostret 185 kg de coure de les obres de construcció del nou complex cultural de la ciutat. El dissabte, prop de les 6 de la matinada, els agents fan identificar els ocupants d'un vehicle que circulava en contra direcció. Després d'un escorcoll es van localitzar al vehicle el coure i més material de construcció.
Després de diverses indagacions els agents van comprovar com el coure hauria estat sostret d'aquesta obra d'iniciativa pública. Els detinguts també se'ls imputa el fet de conduir un vehicle a motor tot i que mai han obtingut el permís de conduir.
Els detinguts són Hicham O, de 28 anys i veí de Cerdanyola del Vallès (Vallès Occidental), i Avram LD, de 20 anys amb domicili desconegut i nascut a Romania. Els detinguts van passar a disposició del jutjat de guàrdia de Vic.
ARA A PORTADA
-
Terra El Meteocat concreta els avisos per la tercera onada de calor: 34 comarques en alerta Arnau Urgell i Vidal
-
Societat Denuncien un grup de persones per fer una barbacoa en una zona forestal de Vilanova de Sau Redacció
-
Cultura i Mitjans Les «joies ocultes» del Festival Nits de Cinema Oriental de Vic 2026 Irene Giménez Vinyet | FesNits
Publicat el
19 d’octubre de 2009 a
les 17:05
Et pot interessar
-
Societat
Detingut a Sant Hipòlit de Voltregà per robar una cartera i fer pagaments amb la targeta de crèdit
-
Societat Vic inicia la nova temporada d’«A flor de pell» a les Adoberies per posar en relleu l’herència dels pellaires
-
Societat Mapa: aquests són els refugis climàtics de Vic
-
Societat
Activat un avís preventiu per nivells elevats d'ozó a la Plana de Vic
-
Societat
Vic suspèn el castell de focs i els correfocs de Festa Major per l'alt risc d'incendi
-
Societat
Petit incendi a la zona del bosquet de la Canal de Tona
