Després d'un parell de dies de calma sembla que el març vol continuar la inestabilitat del febrer. Una nova pertorbació creuarà el país i pot deixar, especialment dimecres, precipitacions abundants. Les precipitacions, d'intensitat entre feble i moderada, poden acumular quantitats significatives. En aquest sentit hi ha un avís per la possibilitat que arribin a 100 mm en 24 hores tot i que al Osona la probabilitat és inferior al 30%. Per aquest motiu s'ha activat l'Inuncat.
De cara a dijous les precipitacions continuaran, tot i que a mesura que avanci el dia s'aniran restringint a la cara nord del Pirineu. La cota de neu se situarà entre els 1.200 i els 1.400 metres. Tant dimecres com dijous les temperatures -especialment les màximes- seran sensiblement inferiors a les dels darrers dies.
A partir de divendres les temperatures poden continuar a la baixa, sobretot les mínimes, i la inestabilitat es pot prolongar fins a inicis de la setmana vinent.
- Avís per pluges per dimecres 3 de març
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de març de 2010 a les 16:34
Et pot interessar
-
Societat
Llum verda a la modificació de les ordenances fiscals de Roda de Ter pel 2026
-
Societat
El ple de Torelló condemna la «instrumentalització» de la problemàtica en seguretat per part d'alguns partits
-
Societat
La UVic-UCC i el Consorci Hospitalari posen en marxa una clínica odontològica oberta al públic
-
Societat
Acció del Gremi de la Pagesia Catalana a Vic per denunciar la «mala gestió» de la crisi de la dermatosi nodular
-
Societat
La Fira de la Muntanya de Vic arriba a la 44a edició
-
Societat
Roda de Ter commemora el 22è aniversari de la mort de Miquel Martí i Pol
