Dues persones han quedat ferides, una de gravetat, en l'incendi d'una caravana en un càmping d'Espinelves, segons han informat els Bombers de la Generalitat. Els afectats són una parella de mitjana edat de Manresa: una dona de 58 anys que ha patit cremades al 80% del cos i un home de 64 anys, amb cremades al 7% del cos. El SEM els ha traslladat a l'Hospital de la Vall d'Hebron. El gos del matrimoni ha mort a conseqüència del foc.
L'avís del succés s'ha rebut a dos quarts de tres de la matinada d'aquest dissabte a l'interior del càmping La Balma, a tocar de l'Eix Transversal. L'incendi ha calcinat completament la caravana i quatre dotacions dels Bombers s'han encarregat de sufocar les flames, que s'han pogut donar per extingides a les 04.01 hores.
Abans que arribessin els Bombers, també hi han col·laborat els usuaris del càmping amb mànegues i extintors per evitar que es propagués el foc a altres caravanes.
Dos ferits amb cremades en l'incendi d'una caravana a Espinelves
Un gos ha resultat mort a causa dels fets
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de novembre de 2021 a les 14:11
Et pot interessar
-
Societat El bar del Sucre obrirà de manera estable i continuada durant tot l'any
-
Societat La Fira del Pescador de Roda de Ter arriba a la 30a edició
-
Societat Detingut un conductor a Gurb per superar amb escreix la taxa d'alcoholèmia
-
Societat Per què Pilarín Bayés encara no s'ha tirat a la piscina aquest estiu?
-
Societat Una nova marca algutina els 13 recursos socials i sanitaris d'Osona per millorar l'atenció dels malalts
-
Societat Caixa Enginyers inaugura una nova oficina a Vic