Una petita fuita d'amoníac a l'escorxador de Vic ha intoxicat lleument dues persones, segons han informat els Bombers de la Generalitat. Els dos afectats han estat evacuats a l'Hospital General de Vic amb símptomes d'irritació a la gola i els ulls. Dues persones més han hagut de ser ateses pel SEM però han estat donades d'alta al mateix lloc dels fets.
L'incident s'ha produït poc després de les 10 del matí a l'escorxador de Vic, situat al polígon industrial de les Malloles. Una vàlvula que unia tres dipòsits s'ha rebentat a causa de la sobrepressió i s'ha produït una petita fuita d'amoníac.
Quatre dotacions dels Bombers han controlat ràpidament la fuita tancant la vàlvula principal i han ventilat les instal·lacions.
Dos ferits lleus per una fuita d'amoníac a l'escorxador de Vic
Els afectats han patit irritació a la gola i els ulls.
Ara a portada
-
Societat Salut i l'Ajuntament de Vic perfilen la cessió del solar del Mercat Municipal per construir-hi un nou CAP Irene Giménez Vinyet
-
Societat Osona Salut Mental amplia les instal·lacions amb consultoris nous i sales per a teràpies de grup Redacció
-
Ciutats Sau instal·la alarmes per advertir la població en cas de trencament de la presa Arnau Urgell i Vidal
-
Cultura i Mitjans El bressol original que va allitar Jacint Verdaguer s'exposarà de forma permanent a la Casa Museu de Folgueroles Redacció
-
Publicat el 16 de març de 2013 a les 20:34
Et pot interessar
-
Societat Un de cada cinc adolescents de la Catalunya Central presenta un consum de risc d'alcohol
-
Societat La consellera Paneque visita les instal·lacions de la comunitat energètica Balenyà Sostenible
-
Societat L'equip d'agents cívics de Torelló comença a treballar per fomentar el civisme i la convivència al municipi
-
Societat Una quarantena d'artesans i 200 formatges per tastar i comprar al tall: torna el Lactium de Vic