Els Mossos d’Esquadra han detingut dos joves per diversos robatoris amb violència de cadenes d’or, a Manlleu. Es tracta d’Aziz ZA, amb dos antecedents policials, i Farid H, amb tres antecedents policials, tots dos amb 19 anys i veïns de Manlleu.
El migdia del dia 17 de setembre, els Mossos d’Esquadra van rebre la denúncia d’una senyora d’edat avançada, que havia patit una estrebada i li havien pres la seva cadena d’or. Els fets van passar al carrer Lluís Coll.
Les investigacions van permetre localitzar els dos joves implicats, que haurien set els responsables de dues estrebades més, a senyores grans, els dies 13 i 15 de setembre, també a la localitat de Manlleu.
Aziz ha ingressat a presó de joves i Farid va passar a disposició judicial el mateix dia 21 de setembre,  el qual va decretar la seva llibertat amb càrrecs. La investigació continua oberta i no es descarten noves detencions.
							
																					
																Dos joves detinguts a Manlleu per robar cadenes d'or a àvies
Els nois feien servir el mètode de l’estrabada.
ARA A PORTADA
- 
													
													
															
															 - 
													Vic demana 25 milions d'euros del Pla de Barris per impulsar el sud i el nord-est de la ciutat Irene Giménez Vinyet
															 - 
													Testimonis atribueixen a una disputa per drogues la mort d'un menor el 2023 a Sant Hipòlit de Voltregà Redacció
															 - 
													La cuina catalana ja té premi: aquests són els onze millors restaurants que la practiquen Irene Montagut
															 - 
													La memòria és el fil conductor de la mostra d'art contemporani en aparadors buits de Manlleu Redacció
															 
Publicat el 24 de setembre de 2012 a les 18:31
																			
								Et pot interessar
- 
												
												Societat
												Comença el judici contra l'acusat d'assassinar un menor de 15 anys a Sant Hipòlit de Voltregà
											 - 
												
												Societat
												Condemnen a treballs per la comunitat el regidor de Sant Hipòlit acusat de maltractament en l'àmbit de la llar
											 - 
												
												Societat
												«Estem desenvolupant la segona generació de la vacuna de la chikungunya»
											 - 
												
												Societat
												Torelló instal·la radars mòbils per regular la velocitat dels vehicles i millorar la seguretat viària
											 - 
												
												Societat
												Alpens, Centelles i Santa Eulàlia de Riuprimer, premiats per la seva posta per la transició energètica
											 - 
												
												Societat
												Detenen un regidor de Sant Hipòlit de Voltregà acusat de maltractament en l'àmbit de la llar
											 
