La Creu Roja Joventut va organitzar fa uns dies la trobada anual d’infants a Calafell. Hi van assistir uns 120 nens procedents dels projectes de Centres de Mediació Social i el d'Èxit escolar de Creu Roja Joventut. Aquests projectes estan adreçats a nens amb famílies desestructurades.
La Creu Roja de Vic també hi va participar. Hi van anar sis nens d’entre 8 i 9 anys, amb tren i acompanyats per dos voluntaris.
La trobada va ser un èxit, tal com explica un dels monitors, ja que molts dels infants, a causa dels problemes econòmics de les seves famílies, mai havien anat de colònies. A més, dos dels nens osonencs van gaudir d’un al·licient sorprenent i inesperat: van poder veure per primer cop el mar.
Els nens van gaudir d’allò més amb aquesta novetat i ja van quedar enganxats als vidres del tren quan es va divisar l’aigua del Mediterrani. “Les seves famílies tenen problemes per realitzar sortides que a la majoria de gent ens semblen quotidianes”, argumenta el monitor.
Dos nens osonencs de vuit anys veuen el mar per primer cop
Els menors, fills de famílies desestructurades, van assistir a una trobada de la Creu Roja a Calafell
ARA A PORTADA
-
-
-
Aliança Catalana fitxa un fundador de l'entitat espanyolista Societat Civil Catalana Irene Giménez Vinyet
-
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan Redacció
-
Seguretat, civisme i creixement demogràfic, els «reptes» del govern de Vic per l'últim any de mandat Irene Giménez Vinyet
Publicat el
01 de juliol de 2014 a
les 16:49
Et pot interessar
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
-
Societat
Manel Alcubierre presidirà la nova junta directiva del COAC a les comarques centrals
-
Societat
Incendi a l'exterior d'una granja de Folgueroles
-
Societat
L'ONCE reparteix 50.000 euros a Calldetenes
-
Societat
Cinc agents dels Mossos ferits en una detenció a Vic
