Aquest dimecres, dia 17 de març, hi ha hagut dos atropellaments a Vic, segons informacions facilitades per la Guàrdia Urbana.
El més important s’ha produït al carrer Francesc Camprodon, a les 18:20 hores. Un vehicle ha topat amb un vianant, Raimon LM, de 52 anys i veí de Taradell, que ha resultat ferit de caràcter greu (fractura d’escàpula). L’home ha estat traslladat a l’Hospital General de Vic.
Uns minuts més tard, a les 19:15 hores, hi ha hagut un altre accident de circulació amb ferits, ara la Rambla del Passeig. Un motocicleta ha envestit Caterina MH, veïna de Vic de 62 anys, que ha resultat ferida de caràcter lleu (una petita contusió al costat). La dona també ha estat traslladada a l’Hospital General de Vic.
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de març de 2010 a les 18:33
Et pot interessar
-
Societat Detinguda per robar 300 euros a una persona gran al barri de Montserrat de Torelló
-
Societat El Festival Mans per la Justícia Global de Vic celebra la tercera edició aquest setembre
-
Societat Torelló s'afegeix a les mostres de condol pel traspàs de l'abat emèrit de Montserrat, Sebastià Bardolet
-
Societat Ramon Batllés i Santasmasas, distingit com a Fill Predilecte de Tona
-
Societat El Mercat de Vic oferirà demostracions de cuina en directe amb cuiners locals i producte de proximitat
-
Societat La UVic-UCC reforça l'atenció psicològica davant l'augment de consultes de salut mental dels estudiants