La Guàrdia Urbana de Vic i els Bombers de la Generalitat van portar a terme ahir dimarts, 27 d’agost, dues intervencions conjuntes en dos ascensors de la ciutat, on van haver de rescatar dues persones que havien quedat tancades a dins. Els incidents van passar només amb tres hores de diferència.
A les 11:34 hores, es va realitzar una intervenció al carrer Miquel Llor, on es va alliberar una persona de 21 anys d’edat, sense que la víctima afectada patís cap feruda. També es va resoldre sense novetats un segon cas, a les 14:30 hores, ara a la plaça Lluís Companys, on una dona de 35 anys també va quedar atrapada a l’interior d’un altre ascensor.
Dos rescats simultanis en dos ascensors de Vic
Bombers i Guàrdia Urbana fan dues intervencions, amb només tres hores de diferència
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament de Tona posa a disposició de la ciutadania dos habitatges de lloguer social Irene Giménez Vinyet
-
Vic: el govern de Junts en minoria, obligat a buscar la complicitat de l'oposició Irene Giménez Vinyet
-
Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC Irene Giménez Vinyet
-
Espinelves i Santa Eugènia de Berga: dos anys amb mocions de censura i canvis d'alcaldia Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 28 d’agost de 2013 a les 17:12
Et pot interessar
-
Societat Aquest és el producte d'Osona inclòs en el menú de la conferència de presidents
-
Societat Prats de Lluçanès demana «mesures urgents» per millorar la seguretat viària a la C-62
-
Societat Entre megàlits i poesia: el poble que va veure néixer Verdaguer i que inspira des de fa segles
-
Societat El CHV ret homenatge a les trajectòries professionals i a les persones jubilades l'any 2024
-
Societat Mor la conductora d'un cotxe en un xoc frontal a Sant Bartomeu del Grau
-
Societat Vic dona suport a l'embargament d'armes a Israel i a les resolucions internacionals contra el genocidi del poble palestí