D'un total de 786 titulats, se n'han entrevistat telefònicament 295, que representa un 30% del total de titulats d'aquell curs.
Preguntats per com han trobat la feina, els estudiants manifesten que ho han fet a través del contacte amb els coneguts (16%), la borsa de la UVic (10,4%), dels contactes de la Universitat (7%), Internet (7%) i del lloc on han fet les pràctiques mentre estudiaven (7%).
Una altra dada important és que la majoria dels estudiants que treballen (concretament un 89%) han trobat una feina relacionada amb la carrera que han estudiat i que un 78% treballen a la comarca on resideixen.
Un 52% han tardat menys de tres mesos a trobar feina, mentre que un 30% l'han trobada mentre estudiaven i només un 6% han trigat més de sis mesos.