L'Ajuntament de Vic obre més hores el cementiri municipal amb motiu de la diada de Tots Sants. Tal com explica l'Ajuntament en una nota, obrirà ininterrompudament de 9 del matí a 6 de la tarda fins al 2 de novembre.
Enguany s'han fet diverses obres. S'han millorat els jardins de Marie Curie, un espai de record a donants del cos a la ciència; s'ha construït una nova ossera municipal i el dipòsit municipal de cendres; s'ha millorat la senyalització en les tres entrades del cementiri; i s'ha rehabilitat el punt d'informació, les oficines i els vestidors del personal de serveis en aquest espai municipal.
[h3] Música en directe per Tots Sants [/h3]
Per quart any consecutiu, s'oferirà música en directe al cementiri per Tots Sants. Enguany les peces musicals seran interpretades per la nova Associació Moments Musicals, formada per exalumnes de l'Escola de Música Municipal i Conservatori (EMVic), que s'ha creat amb l'objectiu de promoure músics joves i locals perquè la música pot aportar valors positius en la vida de les persones.
Les peces musicals seran interpretades en diferents punts del cementiri per un duet de piano i viola, un duet de piano i violí i un duet de violí i piano. Serà des de les 11 del matí fins a les 2 del migdia i de 3 a 6 de la tarda.
El cementiri de Vic, a punt per a Tots Sants
L'Ajuntament ha fet diverses millores al cementiri, que estarà obert més hores per aquesta diada
ARA A PORTADA
-
-
El Meteocat activa l'avís de perill per pluges a 22 comarques amb la dana Alice a prop Natàlia Pinyol
-
Estudiants de la UVic afectats pel macrotall de l'R3: «Et fa replantejar si agafar transport públic o privat» Redacció
-
ERC, CUP, PSC i Comuns demanen penjar la bandera palestina al balcó de l'Ajuntament de Vic Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 30 d’octubre de 2021 a les 14:55
Et pot interessar
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 10, 11 i 12 d'octubre
-
Societat Torelló posa en marxa la vigilància de les zones blaves per garantir-ne un ús correcte
-
Societat Torelló instal·la càmeres de seguretat a l'aparcament de la Vitri i el carrer Sant Josep
-
Societat Ariadna Masmitjà, activista manlleuenca integrant de la Flotilla, ja és a casa
-
Societat Calma a l'estació de Centelles en el primer dia del macrotall a l'R3
-
Societat El ple de l'Ajuntament de Vic, en directe