
El conflicte a Rodalies continua enquistat a l'espera de conèixer el resultat d'una reunió amb els maquinistes que s'ha iniciat a les 11 del matí. Al llarg del dia els retards s'han matingut a les diverses línies, també a la de Puigcerdà, i puntualment han arribat als 30 minuts. A més, es continuen suprimint combois sense avís previ.
Tot plegat és conseqüència del conflicte entre Renfe i la secció de maquinistes de la companyia. Renfe continua alertant que no es pot garantir el correcte trànsit de trens a causa de la "vaga de zel" dels maquinistes. Una situació que hores d'ara no se sap quan es pot allargar.
Per la seva banda, la plantilla de maquinistes de Renfe es defensa assegurant que l'únic que fan és ajustar-se al calendari laboral que ha començat a aplicar la companyia diumenge passat.
Més informació i evolució del caos a Rodalies, ahir
