La nova edició del "Festival de la Infància de Vic” es va presentar aquest dilluns, 22 de desembre, a la sala de consellers de l’Ajuntament de Vic. Les jornades es faran al sucre del 27 al 30 de desembre i de l'1 al 3 de gener.
La temàtica d’enguany se centra en el fons marí, de manera que les activitats, tallers i espectacles programats giren entorn d'aquest contingut. Les propostes no només estan adreçades als nens, sinó que part de l'oferta està pensada per tota la família.
El festival compta amb 3 àrees diferenciades. Una d'elles és la zona esportiva on els infants hi poden trobar un circuit d’aventura; pista i campionats de handbol i bàsquet, entre altres esports, i tallers de diferents cossos de seguretat com ara els bombers.
Una altre espai és el dedicat al “fons del mar”, en el qual s’inclouen jocs, un taller de circ, un planetari i una ludoteca infantil, entre moltes altres propostes.
La tercera i última zona porta per nom “El gran teatre”, un escenari que acull cada dia una actuació diferent. Alguns dels espectacles programats són l'animació de Pep Callau i Lluís Pinyot i l'obra “En terra de dracs” de Pep López.
Aquest any la iniciativa compta amb un espai web on els usuaris poden consultar tota la programació del festival.
El Festival de la Infància de Vic apropa el fons marí als més petits
Les jornades comencen dissabte i s'allarguen fins el 3 de gener
Ara a portada
Publicat el 24 de desembre de 2014 a les 15:01
Et pot interessar
-
Societat L'equip d'agents cívics de Torelló comença a treballar per fomentar el civisme i la convivència al municipi
-
Societat Vic ja ha escollit «La paraula del poble»
-
Societat Restablerta la circulació de trens l'R3 després d'una nova incidència
-
Societat Compra una masia a Gurb i hi troba una granada de la Guerra Civil