El Grup de Defensa del Ter (GDT) ha estat reconegut pel Patronat d'Estudis Osonencs. El dissabte passat, 17 d'octubre, va tenir lloc l'acte de lliurament de la distinció "Membre de Mèrit del 2019" com a reconeixement als 30 anys de trajectòria de l'entitat ecologista en defensa del riu Ter i la natura d'Osona i tot el país.
L'acte, que es va fer al Temple Romà de Vic, va comptar amb la intervenció de Ginesta Mary, presidenta del GDT, que va fer el discurs d'agraïment per la distinció, i de Narcís Prat, doctor en ciències biològiques, que va parlar de l'estat del riu Ter i de la seva vinculació amb l'entitat.
El GDT rep la distinció de membre de mèrit del Patronat d'Estudis Osonencs
L'entitat ecologista porta trenta anys defensant el Ter i l'entorn natural
ARA A PORTADA
-
Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC Irene Giménez Vinyet
-
Vic: el govern de Junts en minoria, obligat a buscar la complicitat de l'oposició Irene Giménez Vinyet
-
Espinelves i Santa Eugènia de Berga: dos anys amb mocions de censura i canvis d'alcaldia Irene Giménez Vinyet
-
-
Ferida per arma blanca una dona a Sant Pere de Torelló en un nou cas de violència de gènere Redacció
Publicat el 19 d’octubre de 2020 a les 18:55
Et pot interessar
-
Societat Vic dona suport a l'embargament d'armes a Israel i a les resolucions internacionals contra el genocidi del poble palestí
-
Societat Un mural a l'edifici d'Osona Salut Mental per reforçar el vincle amb l'espai
-
Societat Llum verda a l'Agenda Urbana de Vic
-
Societat A l'infern!
-
Societat Manlleu inaugura la nova comissaria de la Policia Local: «És un pas cap a una ciutat més segura i preparada»
-
Societat Impulsen una reforma de l'educació infantil des de Vic