El Govern incrementa línies educatives a Balenyà

El projecte del CEIP Joan XXIII té un pressupost de 4,7 MEUR.

Publicat el 28 de juliol de 2009 a les 16:47
El Govern ha aprovat avui la inversió de 107.275.519 euros per a la reforma, ampliació i construcció de 24 centres educatius d’arreu de Catalunya durant el proper curs escolar. Amb aquest pressupost es podran dur a terme un seguit d’actuacions, la majoria de millora i reforma, alhora que destaca la construcció de nou nous centres educatius, set d’ells d’educació infantil i primària –a Sant Climent Sescebes, Les Graus de Font-Rubí, Castellví de Rosanes, l’Hospitalet de Llobregat, La Roca del Vallès, Olot i Girona- i dos instituts de secundària a Platja d’Aro i Sabadell.
 
Les obres permetran en molts d’aquests casos ampliar línies educatives i, per tant, incrementar el nombre d’alumnes. D’aquesta manera, un cop acabades les obres es podran escolaritzar 9.760 alumnes, alguns dels quals ara estan escolaritzats en locals municipals o de forma provisional.

Aquest és el cas del CEIP Joan XXIII de Balenyà, que ampliarà a dues les seves línies educatives. El pressupost de les obres en aquest centre és de 4.762.918 euros. L’escola podrà acollir fins a 450 alumnes.

- Més informació, des del web de la Generalitat