Els propers 14 i 15 de maig, el Parc Jaume Balmes de Vic tornarà a acollir el Lactium, la mostra catalana de formatges catalans. En la seva 14a edició, i com és habitual, comptarà amb una quarantena de formatgeries catalanes i artesanes d'arreu del país, i un recull de més de 200 formatges per tastar i comprar.
[nointext]
Aquesta extensa oferta es complementarà amb els espais de tasts, per escoltar els relats gastronòmics d'alguns formatges, o l'estrena d'una zona que tindrà com a protagonistes el bestiar, els ramaders i el territori.
No hi faltarà el Concurs Lactium que se celebrarà el dissabte i enguany recupera les categories de Mató i Llets Fermentades. En total hi haurà unes 15 categories i més de 70 especialistes com a membres del jurat.
Lactium està coorganitzat per l'Ajuntament de Vic i ACREFA, l'Associació Catalana de Ramaders i Elaboradors de Formatge Artesà.
El Lactium se celebrarà a Vic el 14 i 15 de maig
La mostra de formatges catalans torna al Parc Jaume Balmes amb una quarantena de formatgeries artesanes
ARA A PORTADA
-
Aliança Catalana fitxa un fundador de l'entitat espanyolista Societat Civil Catalana Irene Giménez Vinyet
-
Seguretat, civisme i creixement demogràfic, els «reptes» del govern de Vic per l'últim any de mandat Irene Giménez Vinyet
-
-
-
El Mercat de Música Viva de Vic programa més de 70 concerts amb notable presència d'artistes catalans Irene Giménez Vinyet
Publicat el
03 de maig de 2022 a
les 14:45
Et pot interessar
-
Societat
Manel Alcubierre presidirà la nova junta directiva del COAC a les comarques centrals
-
Societat
Incendi a l'exterior d'una granja de Folgueroles
-
Societat
L'ONCE reparteix 50.000 euros a Calldetenes
-
Societat
Tona aprova una modificació de crèdit de 2,74 milions d'euros per impulsar inversions estratègiques
-
Societat
Dimiteix en bloc l'AFA de l'escola de Sant Julià de Vilatorta rescatada pels fundadors d'Aliança Catalana
-
Societat
Enxampen un home que intentava fer un empadronament fraudulent a Torelló
