Manlleu Associació de Botiguers (MAB) va iniciar a principis del 2012 una campanya per comprar una grua per mobilitzar els pacients de l'Hospital Sant Jaume de Manlleu. La campanya tenia una doble vessant: la mediambiental, per contribuir al reciclatge de residus, i la solidària, per ajudar un equipament d'interès col·lectiu de la ciutat.
La campanya consistia en la recollida de taps de plàstic de tot tipus d'envasos: begudes, productes cosmètics, detergents, medicaments... que es portaven a una empresa recicladora. Finalment, s’han recollit 18,5 tones de taps. Amb l'import aconseguit, s'ha pogut comprar la grua.
A la campanya hi han participat comerços, escoles, biblioteques, equipaments municipals, empreses i molts particulars de Manlleu, però també s'han recollit taps de Santa Maria d'Oló, Sant Hipòlit de Voltregà, Viladrau, Torelló, Vic, Santa Eulàlia de Riuprimer, Taradell i d'altres municipis.
L'acte públic de lliurament de la grua a l'Hospital Sant Jaume de Manlleu es farà el dijous 22 de maig a dos quarts de nou del vespre, a la sala d'actes del mateix hospital.
El MAB de Manlleu recull 18,5 tones de taps
Amb els diners aconseguits s’ha comprat una grua per a l’Hospital Sant Jaume
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de maig de 2014 a les 18:43
Et pot interessar
-
Societat
Les notícies més llegides del 2025 a Osona i el Lluçanès
-
Societat
Èxit de la campanya del GDT per cobrir els costos del procés judicial contra Patel
-
Societat
Osona amb Bici demana que el Pla de Barris de Vic tingui en compte la mobilitat sostenible
-
Societat
Enxampen a Gurb un conductor que estava sota els efectes de l'alcohol i circulava amb les rodes punxades
-
Societat
El Patronat de la Fundació Universitària Balmes aprova un pressupost de 69,6 milions d'euros pel curs 2025-2026
-
Societat
El degà dels advocats de Vic, Rogeli Montoliu, nou president del Consell de l'Advocacia Catalana
