El Patronat de la Fundació Universitària Balmes (FUB) reunit ahir en sessió ordinària ha pres, entre altres, l’acord de nomenar els membres de la Junta de Rectorat, els degans i directors de centre. D’aquesta manera, s’oficialitza el que es va fer públic a finals de juny, després de tot el rebombori de l’elecció del nou rector, Jordi Montaña.
Junta de Rectorat
* Dr. Pere Quer i Aiguadé, vicerector d’Ordenació Acadèmica i Professorat.
* Dra. Marta Otero i Viñas, vicerectora de Recerca i Transferència de Coneixement.
* Sr. Josep Terradellas i Cirera, secretari general i adjunt al Rector per a les Relacions Institucionals i la Comunitat.
Degans i directors de Centre
* Dr. Francesc Codina i Valls, degà de la Facultat d’Educació.
* Sra. Anna Bonafont i Castillo, directora de l’Escola Universitària de Ciències de la Salut.
* Sra. Antònia Pujol i Famadas, degana de la Facultat d’Empresa i Comunicació.
* Sr. Josep Ayats i Bansells, director de l’Escola Politècnica Superior.
* Dra. M. Carme Sanmartí i Roset, degana de la Facultat de Ciències Humanes, Traducció i Documentació. (Mentre no es faci efectiva la fusió de la Facultat de Ciències Humanes amb la Facultat d’Educació).
Així mateix, el Patronat també ha procedit a ratificar provisionalment en el càrrec de gerent, a Pilar Soldevila i Garcia, a l’espera de que se li trobi un substitut. A l’organigrama presentat per Montaña el passat mes de juny, es contemplava la divisió entre la gerència de la UVic i la direcció de la FUB, càrrecs que de moment recauen tots dos en Soldevila.
Per últim, s’ha aprovat el pressupost per a l’exercici 2010-2011.
El Patronat de la FUB fa oficial l'equip de direcció del nou rector de la UVic
La gerent Pilar Soldevila continua en el càrrec, mentre se li busca un substitut.
ARA A PORTADA
-
Set persones detingudes en un nou dispositiu contra la multireincidència a Vic i Manlleu Irene Giménez Vinyet
-
El GDT reivindica la crisi de la pesta porcina com «una oportunitat» per «transformar el model» Irene Giménez Vinyet
-
Ramaders d'Osona afectats per la pesta porcina del 2001: «No sé com ho vam resistir, no sabies on posar el bestiar» Redacció
-
La CUP aposta per la diversificació del model productiu per posar fre al «monocultiu de porcs i turistes» Irene Giménez Vinyet
-
«Macrocultiu» o diversificació: la pesta porcina accelera el debat sobre el model econòmic a Osona Irene Giménez Vinyet
Publicat el 17 de setembre de 2010 a les 19:04
Et pot interessar
-
Societat
Espinelves posa punt i final a la Fira de l'Avet amb uns 120.000 visitants
-
Societat
Vic celebra el Nadal amb un centenar de propostes repartides per tots els barris de la ciutat
-
Societat
Maria Nicolau posa en el punt de mira el menjar de l'Hospital de Vic: «Em va impactar»
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 12, 13 i 14 de desembre
-
Societat
El Govern avala l'ERTO que afecta 450 treballadors del Grup Jorge a Osona pel brot de pesta porcina
-
Societat
Osona abordarà la problemàtica del sensellarisme de forma coordinada
