El pròxim dijous, 14 de juliol, tindrà lloc a les 16:00h, a la Sala Segimon Serrallonga de la Masia Torre dels Frares, la reunió del Patronat de la Fundació Universitària Balmes (FUB), òrgan titular de la Universitat de Vic. La sessió ordinària comptarà amb la incorporació de set nous membres, cinc dels quals són relleus que es produeixen a conseqüència de les darreres eleccions municipals.
La composició del Patronat de la FUB és la següent:
Josep M. Vila d’Abadal, president
Antoni Castellà, vicepresident
Anna Mates, secretària
Lluís Jofre
Josep Ribas
Josep Arimany (subtitueix Antoni Serrat)
Joan López (substitueix Jacint Raurell)
Oriol Guixà
Josep Terradellas i Arcarons
Joan Font
Pere Prat
Albert Piñeira (alcalde de Puigcerdà, substitueix Joan Planella)
Jordi Munell (alcalde de Ripoll, substitueix Teresa Jordà)
Juli Gendrau
Josep M. Coromines (alcalde d’Olot, substitueix Lluís Sacrest)
Lluís Vila, alcalde de Prats (s’incorpora i ocupa una vacant que hi havia)
Antoni Anglada (gerent del CHV, subsitueix Lluís Anglada)
Joan Turró
Pilar Soldevila
Jordi Montaña
Jordi Codina
Manuel Llanas
Montse Ayats
Joan Carles Martori
Joan Soler
Josep Terradellas i Cirera
El Patronat de la Fundació Universitària Balmes es renova amb set nous membres
Cinc són relleus fruit de les eleccions municipals.
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de juliol de 2011 a
les 17:17
Et pot interessar
-
Societat Osona encapçala l'augment dels pensionistes a Catalunya durant el 2025
-
Societat
Incendi de vegetació forestal a Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Societat
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
