Protecció Civil de la Generalitat (DGPC) ha posat en Prealerta el Pla Especial d’Emergències per Inundacions a Catalunya Inuncat, per les intenses precipitacions que, segons el Servei Meteorològic de Catalunya (SMC), poden afectar aquesta tarda qualsevol punt del territori i de cara a la nit les comarques del litoral i prelitoral.
Durant el matí i migdia, els xàfecs intensos es poden donar a les comarques del Pirineu i Prepirineu, i de cara a la tarda ja podrien afectar qualsevol punt del territori català. Poden caure més de 20 l/m2 en 30 minuts, i les pluges aniran acompanyades de tempesta i localment de calamarsa o pedra.
A partir de les 20.00 hores, les pluges intenses s’haurien de limitar a les comarques del litoral i prelitoral de Catalunya, i finalitzar de matinada.
El pla Inuncat, en prealerta
Societat
Avís per les pluges intenses que afectarien aquesta tarda qualsevol punt del país
ARA A PORTADA
-
Societat Angoixa a Osona i el Lluçanès per la fi de la moratòria que limitava l'ampliació de granges Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 31 de juliol i 1 i 2 d'agost Irene Giménez Vinyet
-
Societat El Consell Comarcal aprova definitivament el Pla de Qualitat de l'Aire d'Osona Irene Giménez Vinyet
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Societat Vic mantindrà la prova pilot de trànsit al carrer Jaume I fins a finals d'any Irene Giménez Vinyet
Publicat el
13 d’agost de 2013 a
les 13:43
Et pot interessar
-
Societat
Creació i criança es donen la mà en una masia d'Osona
-
Societat
Manlleu continua reclamant una comissaria de Mossos
-
Societat
Arriba una nova onada de calor i tornen els avisos per nivells elevats d'ozó a la Plana de Vic
-
Societat
Vic amplia la col·lecció de figures de goma amb els gegants de la ciutat amb la vestimenta morisca
-
Societat Detinguda per un robatori amb violència a Torelló
-
Societat Preocupació a les Masies pels resultats de la consulta pel trànsit de Roda de Ter
