L'Ajuntament de Manlleu dóna el tret de sortida als actes de la festa de Sant Joan aquest dimecres amb el pregó del Tradifoc. Serà a càrrec del director del Museu de la Música de Barcelona, Jaume Ayats, i a continuació hi haurà una actuació musical de la coral de l'Escola el Carme-Vedruna de Manlleu. El pregó es farà a Can Puget a les vuit del vespre.
A més, durant el mes de juny, es portaran a terme una sèrie d’actes entorn la diada de Sant Joan. El dia de la revetlla, el 23 de juny, arribarà la flama del Canigó amb l'espectacle "A Manlleu, viu la flama!", a tres quarts de deu de la nit. Més tard, a les onze, a la plaça de la Flama del Canigó hi haurà moment musicals a càrrec del cantautor Joan Usart.
Els actes de Sant Joan estan organitzats per l’entitat Amics de la Flama del Canigó i dels Focs de Sant Joan de Manlleu-Tradifoc, i s’orienten cap a la promoció de la Cultura i Tradicions populars catalanes. Amb el suport de l’Ajuntament de Manlleu-Cultura, també hi col·laboren la Colla Castellera Nyerros de la Plana, Colla Gegantera i Grallera de Manlleu, Diputació de Barcelona, Escola El Carme-Vedruna, Grup Sardanista Ocellets del Ter i Voluntariat de Manlleu.
El pregó del Tradifoc dóna el tret de sortida a la festa de Sant Joan a Manlleu
Els actes es concentren el dia de la revetlla a partir de tres quarts de deu de la nit
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de juny de 2016 a
les 18:18
Et pot interessar
-
Societat Bayés Esport s'incorpora al projecte Talent Esportiu d'Osona de la UVic-UCC
-
Societat Càritas Diocesana de Vic alerta de l’increment de la pobresa i el risc que passi entre generacions
-
Societat
Dissolen a Gurb un grup criminal que emetia empadronaments fraudulents per facilitar el reagrupament familiar
-
Societat
Sense trens a l'R3 entre Vic i Torelló per les obres de millora del pont ferroviari sobre el riu Ges
-
Societat La Universitat d’Estiu de la UVic-UCC arrenca amb la commemoració dels 200 anys de les Escoles Vedruna
-
Societat
Vic obre el nou espai comunitari de la Guingueta del Terrat d'en Cols
