L'Ajuntament de Manlleu dóna el tret de sortida als actes de la festa de Sant Joan aquest dimecres amb el pregó del Tradifoc. Serà a càrrec del director del Museu de la Música de Barcelona, Jaume Ayats, i a continuació hi haurà una actuació musical de la coral de l'Escola el Carme-Vedruna de Manlleu. El pregó es farà a Can Puget a les vuit del vespre.
A més, durant el mes de juny, es portaran a terme una sèrie d’actes entorn la diada de Sant Joan. El dia de la revetlla, el 23 de juny, arribarà la flama del Canigó amb l'espectacle "A Manlleu, viu la flama!", a tres quarts de deu de la nit. Més tard, a les onze, a la plaça de la Flama del Canigó hi haurà moment musicals a càrrec del cantautor Joan Usart.
Els actes de Sant Joan estan organitzats per l’entitat Amics de la Flama del Canigó i dels Focs de Sant Joan de Manlleu-Tradifoc, i s’orienten cap a la promoció de la Cultura i Tradicions populars catalanes. Amb el suport de l’Ajuntament de Manlleu-Cultura, també hi col·laboren la Colla Castellera Nyerros de la Plana, Colla Gegantera i Grallera de Manlleu, Diputació de Barcelona, Escola El Carme-Vedruna, Grup Sardanista Ocellets del Ter i Voluntariat de Manlleu.
El pregó del Tradifoc dóna el tret de sortida a la festa de Sant Joan a Manlleu
Els actes es concentren el dia de la revetlla a partir de tres quarts de deu de la nit
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de juny de 2016 a les 18:18
Et pot interessar
-
Societat Puja l'atur a Osona i el Lluçanès durant el juliol
-
Societat Originals, al pebre negre i, ara, amb gust de sajolida: les patates de Sant Tomàs amplien la gamma de productes
-
Societat Festa Major d'Olost 2025: programació d'actes i activitats
-
Societat Identitat, tradició i cultura popular: Manlleu escalfa motors per la Festa Major 2025
-
Societat Cinc persones detingudes durant la Festa Major de Torelló
-
Societat Un any de la pedregada de Sant Pere de Torelló: «Queien pedres com taronges»