El primer equip del Club Bàsquet Vic passa a anomenar-se a partir d’ara “Universitat de Vic”. Aquesta iniciativa, sorgida d’un conveni de col•laboració entre la Universitat de Vic i el Club Bàsquet Vic, vol donar suport al club de bàsquet vigatà, alhora que reforça la imatge de la Universitat de Vic i de la ciutat. El finançament d’aquesta operació, ha sortit dels acords als quals ha arribat la Fundació Universitària Balmes amb diferents empreses patrocinadores, que més endavant es donaran a conèixer en una presentació oficial.
Arran d’aquest acord, el Club Bàsquet Vic incorporà la imatge corporativa de la Universitat de Vic en els equipaments dels jugadors i en les instal•lacions del pavelló durant els partits. Per altra banda, aquest conveni de col•laboració permetrà desenvolupar línies de recerca en l’àmbit esportiu en el marc dels grups de recerca de la Universitat de Vic, i també potenciarà la docència de la Facultat d’Educació, amb especialistes esportius.
L’acte de presentació oficial de l’equip Universitat de Vic serà el proper 26 de setembre al Pavelló Municipal d’Esports.
El primer equip del Club Bàsquet Vic es dirà «Universitat de Vic»
El conveni contempla diversos acords de col•laboració.
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de setembre de 2010 a
les 17:42
Et pot interessar
-
Societat
Comencen a declarar els investigats per presumptes delictes ambientals i irregularitats en un abocador de Seva
-
Societat
La UVic posarà en marxa el curs que ve el cicle formatiu de grau superior en Administració i Finances
-
Societat
Docents de l'Institut de Tona, en contra de l'obligatorietat del treball de recerca del batxillerat
-
Societat
Una dona mor en caure d'un vuitè pis al barri de l'Estadi de Vic
-
Societat
Vic impulsa un projecte per acostar la cultura als barris i fomentar la participació ciutadana
-
Societat
Carla Dinarès (CUP Vic) deixa l'acta de regidora: «Aquesta ciutat és una de les coses que més estimo del món»
