El secretari de Joventut del Departament d’Acció Social i Ciutadania, Eugeni Villalbí, juntament amb la regidora de Dones, Joves, Salut i Cooperació al Desenvolupament de l’Ajuntament de Vic, Gràcia Ferrer, visitaran aquest dijous les obres de la futura Oficina Jove d’Osona.
L’equipament, que es situarà a la Casa del Guarda, que forma part de l’emblemàtic edifici de la Farinera, donarà servei personalitzat a tots els joves de la comarca, abordant d’una manera integral, pròxima i eficient qualsevol dels temes que afecten a la seva emancipació: habitatge, treball, formació, salut, cultura, participació i mobilitat, entre altres.
Posteriorment, el secretari clourà una reunió de treball on es recolliran les experiències i aportacions dels representants polítics i professionals de les polítiques de joventut a nivell local d’Osona per elaborar el Pla nacional de la Joventut de Catalunya 2011-2020.
El secretari de Joventut visita les obres de la futura Oficina Jove d’Osona
El futur equipament estarà situat a la Casa de la Guarda, que forma part de l’emblemàtic edifici de La Farinera.
ARA A PORTADA
-
Vic es prepara per a una Festa Major farcida de tradició, cultura popular i molts aniversaris Irene Giménez Vinyet
-
-
Vic: el govern de Junts en minoria, obligat a buscar la complicitat de l'oposició Irene Giménez Vinyet
-
Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC Irene Giménez Vinyet
-
Espinelves i Santa Eugènia de Berga: dos anys amb mocions de censura i canvis d'alcaldia Irene Giménez Vinyet
Publicat el 24 de juny de 2009 a les 23:27
Et pot interessar
-
Societat Desmantellada una plantació de marihuana amb mig miler de plantes en una casa d'Espinelves
-
Societat Els alcaldes i alcaldesses d'Osona reclamen «mesures urgents» per combatre la multireincidència i les ocupacions
-
Societat Detingut a Torelló per temptativa de robatori
-
Societat Un estiu «per a tothom» a Vic: oferta d'activitats educatives, esportives i lúdiques
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 13, 14 i 15 de juny
-
Societat Els Mossos busquen els propietaris d'objectes recuperats en robatoris amb força a Osona