La Coordinadora del Voluntariat d'Osona (COV) organitza aquest divendres a la tarda, 12 de novembre, i l'endemà dissabte el Segon congrés del Voluntariat d'Osona. Tal com explica l'organització en una nota, la jornada, que se celebrarà a l'Aula Magna de la Universitat de Vic, tindrà com a eix central el món educatiu en el context del voluntariat. Podeu consultar la programació en aquest enllaç.
En el transcurs de les dues jornades també es presentarà el pla pilot Escoles per la Justícia Social-COV, es debatrà com afrontar els reptes que té al davant el voluntariat i es reflexionarà sobre les eines que actualment hi ha a l'abast per superar la crisi de la Covid-19.
També s'aprofitarà per convocar oficialment els premis "COV demà", un dels quals estarà destinat al món escolar i l'altre a l'entorn acadèmic.
El Segon congrés del Voluntariat d'Osona posa el focus en l'educació
Se celebrarà aquest divendres a la tarda i el dissabte a l'Aula Magna de la UVic
ARA A PORTADA
-
-
-
Vic acull un projecte cultural que combina diàleg interreligiós, art contemporani i participació comunitària Irene Giménez Vinyet
-
Aparcar als pàrquings soterrats de la Biblioteca Pilarin Bayés i la plaça Major de Vic és més car aquest 2026 Irene Giménez Vinyet
-
«Les infraestructures ferroviàries són un benefici social, una decisió política» Irene Giménez Vinyet
Publicat el 10 de novembre de 2021 a les 18:55
Et pot interessar
-
Societat
L'Associació d'Advocats d'Osona facilita un model de reclamació pels problemes de Rodalies
-
Societat
Torelló inicia les obres per asfaltar nou carrers
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 23, 24 i 25 de gener
-
Societat
Tallat un camí rural a l'Esquirol a causa d'una esllavissada
-
Societat
Minut de silenci a Vic en solidaritat amb les víctimes dels accidents ferroviaris
-
Societat
Roda de Ter destinarà 103.500 euros a entitats i associacions de veïns del municipi
