La Coordinadora del Voluntariat d'Osona (COV) organitza aquest divendres a la tarda, 12 de novembre, i l'endemà dissabte el Segon congrés del Voluntariat d'Osona. Tal com explica l'organització en una nota, la jornada, que se celebrarà a l'Aula Magna de la Universitat de Vic, tindrà com a eix central el món educatiu en el context del voluntariat. Podeu consultar la programació en aquest enllaç.
En el transcurs de les dues jornades també es presentarà el pla pilot Escoles per la Justícia Social-COV, es debatrà com afrontar els reptes que té al davant el voluntariat i es reflexionarà sobre les eines que actualment hi ha a l'abast per superar la crisi de la Covid-19.
També s'aprofitarà per convocar oficialment els premis "COV demà", un dels quals estarà destinat al món escolar i l'altre a l'entorn acadèmic.
El Segon congrés del Voluntariat d'Osona posa el focus en l'educació
Se celebrarà aquest divendres a la tarda i el dissabte a l'Aula Magna de la UVic
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de novembre de 2021 a les 18:55
Et pot interessar
-
Societat
Llum verda a la modificació de les ordenances fiscals de Roda de Ter pel 2026
-
Societat
El ple de Torelló condemna la «instrumentalització» de la problemàtica en seguretat per part d'alguns partits
-
Societat
Acció del Gremi de la Pagesia Catalana a Vic per denunciar la «mala gestió» de la crisi de la dermatosi nodular
-
Societat
La Fira de la Muntanya de Vic arriba a la 44a edició
-
Societat
Roda de Ter commemora el 22è aniversari de la mort de Miquel Martí i Pol
-
Societat
Comencen les obres de rehabilitació de la piscina gran exterior del Patí Vic
