La sort torna a somriure Catalunya en el darrer sorteig de loteria d'aquestes festes. El sorteig de Reis, El Niño, ha esquitxat nombroses localitats catalanes amb els tres premis principals. El primer (19570), dotat amb 200.000 euros, ha caigut a Barcelona, Castelldefels, Badalona, Sallent, Girona i Lloret de Mar.
El segon (03436) també ha caigut a Barcelona. I, per últim, el tercer (05587) que ha estat molt repartit: Castelló d'Empúries, Mataró, Sant Andreu de la Barca, Sant Llorenç d'Hortons, Sant Fost de Campsentelles, Torelló, Barberà del Vallès, Lleida, Les (Val d'Aran), Les Borges el Camp o diverses administracions de Barcelona, entre d'altres punts. A Torelló, l'ha venut l'administració del carrer del Pont per terminal, per la qual cosa no se sap quants dècims han estat afortunats.
A continuació, comprova si el teu número està entre els afortunats:
[loterianadal2020]
En l'edició del sorteig de Reis d'aquest any, els catalans han fet una despesa de 85,9 milions d'euros, un 0,57% més que l'any passat i una despesa mitjana per habitant de 11,05 euros.
Per demarcacions, a Barcelona la despesa ha estat de 62,5 milions d'euros, un 0,67% més i una mitjana de 10,88 euros. A les comarques de Girona, les vendes han caigut un 6,35%, fins als 6,68 milions d'euros, el què representa una despesa mitjana de 8,55 euros. A les comarques de Lleida, les vendes han retrocedit un 4,56%, fins als 8,36 milions d'euros, és a dir, 19,08 euros de mitjana, mentre que a les de Tarragona s'han venut 8,38 milions, un 12,3% més. La despesa mitjana per persona ha estat de 10,27 euros.
El tercer premi del sorteig de Reis esquitxa Torelló
Comprova aquí si els teus números han tingut premi
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de gener de 2021 a
les 19:46
Actualitzat el
06 de gener de 2021 a les
19:49
Et pot interessar
-
Societat
El Campionat de Catalunya de Gossos Tofonaires posa punt final a la 7a edició del Trufforum
-
Societat
Detingut a Vic un camioner que transportava més de 6 kg d'haixix
-
Societat
Un camió carregat de serradures bolca a la C-25 a Sant Bartomeu del Grau
-
Societat
Un cotxe queda en equilibri sobre la barana del pont del tren de Balenyà
-
Societat
Sentir-se com a casa a Hospital de la Santa Creu de Vic
-
Societat
Tona presenta el projecte de renaturalització del pati de l'Escola de l'Era de Dalt
