Els alumnes de l'escola Mare de Déu La Gleva tenen uns professors «especials» per un dia

Un periodista de conflictes bèl·lics i una experta en literatura expliquen als alumnes d'ESO les seves vivències

Publicat el 14 d’octubre de 2016 a les 18:41
Aquesta setmana, l'escola Mare de Déu de La Gleva, de Les Masies de Voltregà, ha acollit les lliçons del periodista de conflictes bèl·lics de la COPE Fernando de Haro i l'experta en literatura Guadalupe Arbona. L'alumnat d'ESO va poder gaudir de les experiències i vivències d'aquests personatges.

Fernando de Haro, periodista i reporter de conflictes al Pròxim Orient, va estar amb els joves del centre per parlar de les actuals persecucions religioses d'Egipte, Síria, Nigèria i l'Índia. El periodista va documentar la barbàrie que ISIS provoca en aquests territoris, i va advertir dels perills de confondre terrorisme amb religió.

Guadalupe Arbona, editora i professora de literatura comparada de la Universitat Complutense de Madrid, va presentar als alumnes l'escriptora nord-americana Flannery O'Connor i la teoria del relat. A la vegada, va fer pràctiques d'escriptura amb els alumnes a partir d'objectes concrets.
 

Guadalupe Arbona Foto: Escola de la Mare de Déu de la Gleva