Un altre dia d'afectacions a la infraestructura ferroviària. Aquest dimarts al vespre, quatre dotacions dels Bombers han evacuat un centenar de persones d'un tren avariat entre Manlleu i Torelló, on aquesta tarda hi ha hagut una intensa tempesta. Protecció Civil ha activat la fase de prealerta del pla d'emergències ferroviàries Ferrocat, després que l'empresa gestora de la infraestructura, Adif, hagi informat que per problemes a la catenària ha calgut tallar la línia R3 en ambdós sentits en aquest tram.
[noticia]70019[/noticia]
Segons ha informat Renfe, la incidència ha tingut lloc a tres quarts de vuit del vespre i s'ha gestionat un servei alternatiu per carretera per garantir la mobilitat dels usuaris afectats. El tren es troba aturat a uns 500 metres de l'estació de Torelló. Hi ha hagut un altre comboi afectat, però aquest s'ha aturat a la mateixa estació, per la qual cosa no ha calgut la intervenció dels Bombers. Cap a dos quarts de deu de la nit ha acabat l'evacuació de passatgers, que han pogut continuar el trajecte en autobús.
Els Bombers evacuen un centenar de persones d'un tren avariat entre Manlleu i Torelló
Problemes a la catenària han obligat a tallar la línia R3 en ambdós sentits en aquest tram
ARA A PORTADA
-
La UVic-UCC i el Consorci Hospitalari posen en marxa una clínica odontològica oberta al públic Redacció
-
Un miler de persones donen el cos a la ciència a través del laboratori d'anatomia de la UVic-UCC Redacció
-
-
El ple de Torelló condemna la «instrumentalització» de la problemàtica en seguretat per part d'alguns partits Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 06 de juny de 2023 a les 20:58
Actualitzat el 06 de juny de 2023 a les 21:51
Et pot interessar
-
Societat
Acció del Gremi de la Pagesia Catalana a Vic per denunciar la «mala gestió» de la crisi de la dermatosi nodular
-
Societat
La Fira de la Muntanya de Vic arriba a la 44a edició
-
Societat
Roda de Ter commemora el 22è aniversari de la mort de Miquel Martí i Pol
-
Societat
Comencen les obres de rehabilitació de la piscina gran exterior del Patí Vic
-
Societat
Viladrau, capital de la tardor amb la 30a edició de la Fira de la Castanya
-
Societat
Investiguen un intent de segrest d'una menor d'edat a Torelló
