Els comerços catalans podran obrir al públic aquest diumenge, 21 de desembre, tal com estableix la Llei d'horaris comercials en relació al calendari comercial de diumenges i festius. A Vic, la majoria d'establiments obrirà la persiana.
La normativa aprovada el 19 de febrer pel Parlament de Catalunya ha permès afegir dos dies més al calendari comercial, que els municipis han de fixar en funció del màxim aprofitament i d'acord amb els comerciants. De cara al 2015 els ajuntaments disposen fins al 28 de febrer per comunicar les dates escollides a la Direcció General de Comerç. Els vuit dies festius en què poden obrir els comerços durant el 2015 són el 4 i l'11 de gener; el 5 de juliol; el 12 d'octubre; l'1 de novembre i el 6, el 8 i 20 de desembre.
Per aquest 2015, els ajuntaments poden substituir dues dates d'aquest calendari, amb efectes a tot el seu terme municipal o, per a només una part degudament delimitada, quan en la nova data se celebri un esdeveniment que generi una gran atracció de visitants. Per realitzar el canvi, caldrà la comunicació a la Direcció General de Comerç dels dies substituïts abans del 28 de febrer.
Els comerços catalans poden obrir aquest diumenge
Societat
El 21 desembre, un dels festius permesos per aixecar la persiana
ARA A PORTADA
-
-
Societat La central de Sant Quirze de Besora produeix l'equivalent al consum anual de més de 420 llars Agència Catalana de Notícies
-
Societat Angoixa a Osona i el Lluçanès per la fi de la moratòria que limitava l'ampliació de granges Irene Giménez Vinyet
-
Societat El Consell Comarcal aprova definitivament el Pla de Qualitat de l'Aire d'Osona Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans Creació i criança es donen la mà en una masia d'Osona Agència Catalana de Notícies
Publicat el
20 de desembre de 2014 a
les 16:45
Actualitzat el
20 de desembre de 2014 a les
16:47
Et pot interessar
-
Societat
L'ONCE reparteix 35.000 euros a Vic
-
Societat
Vic mantindrà la prova pilot de trànsit al carrer Jaume I fins a finals d'any
-
Societat
Manlleu continua reclamant una comissaria de Mossos
-
Societat
Arriba una nova onada de calor i tornen els avisos per nivells elevats d'ozó a la Plana de Vic
-
Societat
Vic amplia la col·lecció de figures de goma amb els gegants de la ciutat amb la vestimenta morisca
-
Societat Detinguda per un robatori amb violència a Torelló
