El treball medi ambiental que han dut a terme els joves del camp de treball de l'Esquirol ha estat el sanejament de l'entorn i millora de l'accés al desconegut pou de glaç de Cantonigròs.
D'altra banda, l'acció social ha estat donar suport i dinamització a l'escola bressol, a la residència de la Santa Creu de l'Esquirol i a la residència de gent gran de Cantonigròs. També han treballat pintant el mobiliari urbà i col·laborant amb la Bet Serra, artista local, que a través del cicle Collsacabra Creix ha estat l'encarregada de pintar un mural a la caseta de Telefònica del parc de la tirolina de Cantonigròs.'
El resultat obtingut en les primeres edicions fou especialment satisfactori i és per això que des del consistori es dóna continuïtat al projecte que reforça el lligam dels joves amb l'entorn i les persones més grans i més petites del municipi. Els participants que finalitzen el projecte reben una carta de recomanació signada per l'alcalde, una activitat d'aventura i una beca de llibres i material escolar pel curs següent.
El projecte de voluntariat s'organitza per tercer any consecutiu a través de les regidories de joventut i benestar social de l'Ajuntament de l'Esquirol, i pretén que els joves participants realitzin unes tasques d'iniciativa i sensibilització que reverteixin positivament en l'entorn del municipi i la seva comunitat.
Els joves del camp de treball de l'Esquirol recuperen el pou de glaç de Cantonigròs
En la seva tercera edició, també han donat suport a l'escola bressol i a les residències
ARA A PORTADA
Publicat el 05 d’agost de 2016 a les 17:41
Et pot interessar
-
Societat Torelló posa en marxa la vigilància de les zones blaves per garantir-ne un ús correcte
-
Societat Torelló instal·la càmeres de seguretat a l'aparcament de la Vitri i el carrer Sant Josep
-
Societat ERC, CUP, PSC i Comuns demanen penjar la bandera palestina al balcó de l'Ajuntament de Vic
-
Societat Ariadna Masmitjà, activista manlleuenca integrant de la Flotilla, ja és a casa
-
Societat El ple de l'Ajuntament de Vic, en directe
-
Societat Tres detinguts per robar en supermercats de Vic amb el mètode de la sembra