A partir d'aquest dissabte, 17 d’octubre, els mercats setmanals de marxants de Vic tornen a reduir les seves parades fins al 30%. Tal com explica l'Ajuntament de Vic en una nota, el criteri que ha imperat és la reducció de la mobilitat dels paradistes i s'han prioritzat les parades de Vic i comarca.
Paral·lelament, es continuaran garantint els controls de cues per garantir les distàncies de seguretat i les parades es reubicaran per garantir la distància social. Els dimarts i els dissabtes es podran trobar a la plaça Major i al Passeig i els diumenges al passeig de la Generalitat.
La regidora de Promoció econòmica, Ocupació i Comerç, Bet Piella, remarca la necessitat de mantenir les distàncies sanitàries obligatòries i evitar concentracions de gent, utilitzar mascareta, rentar-se bé les mans i pagar preferiblement amb targeta si és possible.
El servei a domicili, actiu
D'altra banda, recorda que continua actiu el servei de lliurament a domicili gratuït per a la clientela i pels comerços i establiments de proximitat de la ciutat: “T’ho portem a casa!”. La iniciativa promoguda per l’Ajuntament amb la col·laboració de Vic Comerç, i que efectuen les entitats socials ADFO i Areté, ofereix un servei gratuït pel comerç de Vic i que ofereix repartiments a Vic i a la comarca d’Osona.
Piella recorda que l’Ajuntament finança el servei de lliurament a domicili i que tot els comerços de Vic es poden adherir a la iniciativa, encara que no siguin de Vic Comerç, fent-se càrrec del cost.
A hores d’ara la iniciativa compta amb 45 establiments de la ciutat que s’han donat d’alta al programa Comerç a domicili amb l’objectiu d’afavorir la digitalització del comerç de proximitat i aportar valor afegit.
Els mercats de Vic es redueixen al 30%
L’Ajuntament ha prioritzat les parades de Vic i comarca seguint el criteri de reducció de la mobilitat
ARA A PORTADA
Publicat el
16 d’octubre de 2020 a
les 18:50
Actualitzat el
16 d’octubre de 2020 a les
18:53
Et pot interessar
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 3, 4 i 5 d'abril
-
Societat
Vic incorpora dos habitatges de protecció oficial
-
Societat
Joves d'instituts d'Osona reflexionen a les aules sobre el dret a migrar i les dificultats que comporta
-
Societat
Unió de Pagesos es mobilitza a Gurb contra la baixada del preu de la llet
-
Societat
L'Hospital de Vic incorpora la cirurgia robòtica d'alta precisió
-
Societat
Les millors imatges del Mercat del Ram de Vic 2026
