Aquest diumenge 12 de juny al matí tindrà lloc a l'esplanada d'El Sucre de vic el XVII Campionat de Catalunya de Clubs de Bitlles Catalanes. Hi participaran els millors 40 equips de Catalunya, que s'enfrontaran en dues partides.
Defensarà el títol el CB La Galera, del Montsià. Com a amfitrió, també hi participarà l'equip Vic Bitlles (1a Divisió de Barcelona), que forma part del CB La Pubitlla de la Plana.
A partir de 2/4 d'1 és previst que es disputi la final. Tot seguit, es lliuraran els trofeus corresponents a la Lliga Nacional i al Campionat de Catalunya. L'esdeveniment es clourà amb un dinar al recinte firal.
El Campionat és organitzat per la Federació Catalana de Bitlles i l'equip Vic Bitlles. Hi col•labora l'Ajuntament de Vic i l'Institut Municipal d'Esports.
XVII CAMPIONAT DE CATALUNYA DE CLUBS DE BITLLES CATALANES
Recinte firal el Sucre – Vic, 12 de juny de 2011
PROGRAMA
• 09.15 h Trobada de participants i entrenaments
• 09.30 h Presentació de llicències
• 09.45 h Benvinguda i obertura del campionat
• 10.00 h Primera partida
• 11.00 h Segona partida
• 12.30 h Final
• 13.30 h Lliurament de trofeus de la Lliga Nacional
• 13.45 h Lliurament de trofeus del campionat
• 14.30 h Dinar de germanor
Els millors equips de bitlles se citen a Vic
Campionat de Catalunya de Clubs, aquest diumenge.
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de juny de 2011 a
les 17:02
Et pot interessar
-
Societat Osona encapçala l'augment dels pensionistes a Catalunya durant el 2025
-
Societat
Incendi de vegetació forestal a Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Societat
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
