El 25 de juny de 2011, entre la matinada i la tarda, es va produir la temptativa de robatori en un vehicle, estacionat al carrer Àngel Guimerà de Manlleu. L'autor va forçar la porta i no es va endur res, la propietària ho va trobar tot remenat.
El 19 d'agost del mateix any, al migdia, es va produir una nova temptativa de robatori en un altre cotxe, estacionat al carrer Orís de Manlleu. L'autor havia forçat la porta i va fugir tot i haver remenat a l'interior sense trobar res que li interessés.
Els investigadors dels Mossos d'Esquadra han pogut identificar el 19 de març 2013 l'autor de les dues temptatives de robatori. Es tracta d'un jove que en el moment dels fets era menor d'edat.
Els Mossos resolen dos intents de robatori a Manlleu del 2011
Societat
Les dues temptatives van anar a càrrec d’un menor d’edat.
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de març de 2013 a
les 21:50
Et pot interessar
-
Societat
Un estiu marcat per la calor i l'eclipsi solar: les millors imatges de la temporada a Osona i el Lluçanès
-
Societat
Primera victòria com a professional del ciclista tonenc Adrià Pericas
-
Societat
Presó provisional sense fiança pels dos detinguts que van agredir violentament un home a casa seva a Torelló
-
Societat
L'Ajuntament d'Olost recomana no beure ni cuinar amb aigua de l'aixeta per presència de manganès
-
Societat Nova incidència a l'R3 a causa d'una averia en el sistema de regulació del trànsit ferroviari
-
Societat
Tot allò que has de saber de la Festa del Serpent de Manlleu
