El 25 de juny de 2011, entre la matinada i la tarda, es va produir la temptativa de robatori en un vehicle, estacionat al carrer Àngel Guimerà de Manlleu. L'autor va forçar la porta i no es va endur res, la propietària ho va trobar tot remenat.
El 19 d'agost del mateix any, al migdia, es va produir una nova temptativa de robatori en un altre cotxe, estacionat al carrer Orís de Manlleu. L'autor havia forçat la porta i va fugir tot i haver remenat a l'interior sense trobar res que li interessés.
Els investigadors dels Mossos d'Esquadra han pogut identificar el 19 de març 2013 l'autor de les dues temptatives de robatori. Es tracta d'un jove que en el moment dels fets era menor d'edat.
Els Mossos resolen dos intents de robatori a Manlleu del 2011
Societat
Les dues temptatives van anar a càrrec d’un menor d’edat.
ARA A PORTADA
-
Societat Tot suspès a Catalunya fins a les dues del migdia d’aquest diumenge Neus Climent | Pau Espí Solé
-
Societat Manlleu adapta la 33a edició de la Fira del Porc i la Cervesa per les previsions de pluja Irene Giménez i Vinyet
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 2, 3 i 4 d'octubre Irene Giménez Vinyet
-
Societat La Guàrdia Urbana de Vic afirma que els delictes lleus van a la baixa Irene Giménez i Vinyet
-
Publicat el
23 de març de 2013 a
les 21:50
Et pot interessar
-
Societat
Set restaurants d'Osona participen en una campanya contra el malbaratament alimentari
-
Societat
Les petites coses mal fetes
-
Societat
Vic impulsa la primera Festa dels Serveis
-
Societat
La Fira del Porc i la Cervesa de Manlleu reivindica la tradició xarcutera i cansaladera de la vila
-
Societat
ERC Prats de Lluçanès prepara el terreny per a les eleccions municipals del 2027
-
Societat
Sant Miquel de Balenyà s'incorpora a la Mancomunitat La Plana com a membre de ple dret
