El Parlament ha aprovat una proposta del grup parlamentari d’ICV per tal que els pagesos puguin passar amb el tractor o maquinària agrícola per la C-17, entre les Masies de Voltregà i Sant Quirze de Besora. En aquest tram no existeix un itinerari alternatiu i, per tant, els agricultors havien de passar per dintre els pobles de Torelló i Sant Vicenç de Torelló. Els pagesos tenien el pas prohibit amb els seus tractors per la autovia des del seu desdoblament.
Pel diputat ecosocialista, Joan Boada, "és una solució justa per als pagesos" perquè la situació perjudicava el treball i "la seva mobilitat en les zones on feinegen”.
Els pagesos podran passar per la C-17 entre les Masies de Voltregà i Sant Quirze
Societat
Fins ara havien de circular per dins de Torelló i Sant Vicenç. El Parlament aprova una proposta d'ICV.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans El Mercat de Música Viva de Vic, on la cultura es dona de la mà amb la reivindicació Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans La 38a edició del Mercat de Música Viva de Vic omple de ritme i bon ambient la capital d'Osona Oriol Clavera
-
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 18, 19 i 20 de setembre Irene Giménez Vinyet
-
Política El Govern vol potenciar les aules d'acollida intensiva per afavorir la integració de l'alumnat nouvingut ACN
Publicat el
12 de juliol de 2012 a
les 17:13
Et pot interessar
-
Societat
El Mercat de Música Viva de Vic reuneix 1.300 professionals acreditats
-
Societat
L'Ajuntament de Roda de Ter reclama «actuacions concretes» per resoldre la problemàtica del trànsit
-
Societat
Troben el cos sense vida d'Andreu Chinchilla, veí de Viladrau molt conegut al poble
-
Societat
El concert inaugural de la 38a edició del Mercat de Música Viva de Vic reflexiona sobre la música en directe
-
Societat
La iaia Angeleta, ingressada a l'Hospital de Vic: «No tot són flors i violes als 95 anys»
-
Societat
La inscripció «UE Vic» de la graderia de l'estadi Hipòlit Planàs no es restituirà (de moment)
