Aquest dijous, dia 1 de juliol, les empreses Fundició Dúctil Benito, la Farga Group, Girbau i Bon Preu, i l'Ofina de Promoció Econòmica de Manlleu lliuraran els Premis Innovacat. L'acte tindrà lloc al Morter Espai Celebracions de Manlleu, a les 20:30 hores. El presentador serà Xavier Grasset, periodista de Catalunya Ràdio.
El jurat d’aquesta edició està format per: Joaquim Carandell, director general de Benito; Joan Font, director general del Grup Bon Preu; Pere Girbau, conseller delegat de Girbau; Oriol Guixà, conseller delegat de La Farga Group; Antoni Puntí, expresident de Pionner España; Eugènia Bieto, subdirectora general corporativa d’Esade; i Núria Macià, directora de l’Oficina de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Manlleu.
Dels 44 projectes presentats, 26 opten al Premi Empresa Jove (fins a 5 anys d’activitat) i 18 al Premi Empresa Avança (més de 5 anys d’activitat). Si es compara amb les dades de l'edició anterior, en conjunt hi ha un increment de candidatures d’un 22%. En concret, el nombre de projectes presentats a la categoria Avança és gairebé el mateix que l’any 2008 (17), en canvi a la categoria d’Empresa Jove hi ha un augment del 37% de projectes presentats respecte l’any passat.
La procedència dels projectes és majoritàriament osonenca, amb un 84% (37 projectes), seguida de Barcelona i àrea metropolitana amb un 7% (3 projectes) i amb representació de les comarques veïnes: Ripollès, La Garrotxa, Vallès Oriental i Bages.
Aquest projecte, que va néixer de la inquietud de les empreses Fundició Dúctil Benito i Grup Bonpreu i de l’Oficina de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Manlleu, treballa cada any per millorar i créixer. A la segona edició dels Premis Innovacat, Girbau es va sumar a les dues primeres empreses, i en aquesta tercera edició hi ha un nou soci, La Farga Group.
Al llarg de les tres edicions dels Premis Innovacat, els objectius es mantenen: dit amb unes paraules o amb unes altres, els Premis Innovacat volen donar suport a projectes empresarials que ens facin més competitius, que ens aportin més coneixement i que generin llocs de treball qualificats en el nostre territori, Osona.
- Més informació, des del web dels Premis Innovacat
Els Premis Innovacat es lliuraran dijous a Manlleu
Un total de 44 projectes empresarials optaran als guardons.
Ara a portada
-
Societat Salut i l'Ajuntament de Vic perfilen la cessió del solar del Mercat Municipal per construir-hi un nou CAP Irene Giménez Vinyet
-
Societat Osona Salut Mental amplia les instal·lacions amb consultoris nous i sales per a teràpies de grup Redacció
-
Ciutats Sau instal·la alarmes per advertir la població en cas de trencament de la presa Arnau Urgell i Vidal
-
Cultura i Mitjans El bressol original que va allitar Jacint Verdaguer s'exposarà de forma permanent a la Casa Museu de Folgueroles Redacció
-
Publicat el 29 de juny de 2010 a les 17:14
Et pot interessar
-
Societat Un de cada cinc adolescents de la Catalunya Central presenta un consum de risc d'alcohol
-
Societat La consellera Paneque visita les instal·lacions de la comunitat energètica Balenyà Sostenible
-
Societat L'equip d'agents cívics de Torelló comença a treballar per fomentar el civisme i la convivència al municipi
-
Societat Una quarantena d'artesans i 200 formatges per tastar i comprar al tall: torna el Lactium de Vic