NOTA DE PREMSA
Els professionals de l'Àrea Bàsica de Vic Nord es manifestaran dijous vinent, a les 14 hores, davant del CAP Osona per donar a conèixer el malestar i perjudici que darrerament i des de fa diversos mesos provoca, tant a usuaris com als mateixos treballadors, el deteriorament repetit, dels dos ascensors que hi ha a l'edifici de sis plantes.
Som coneixedors que tant des de la direcció de l'ABS de Vic Nord com també des de la direcció del SAP Osona s'ha sol•licitat a instàncies superiors i en repetides ocasions l'arranjament definitiu dels elevadors, aconseguint tan sols que un dels dos aparells funcioni, només de tant en tant.
Aquests dies, en plena època epidèmica de patologies diverses estacionals, és habitual ja de veure persones ancianes i amb limitacions de deambulació, pujant fins al 4rt o cinquè pis per ésser visitats o curats per infermeres i metges, per fer-se les anàlisi de bon matí. També és senzill de veure treballadors del centre ajudant a pares amb cotxets i bebès, per anar al servei de pediatria, ajudant a pujar a persones amb cadires de rodes...
Estem vivint situacions tan dantesques com la de la setmana passada quan el Servei d'Emergències Mèdiques va haver de traslladar a un hospital una persona de forma urgent tot baixant la llitera per les escales els quatre pisos que els separaven de l'ambulància, al carrer.
És per això que convoquem als mitjans de comunicació, per tal que se'n puguin fer el ressò que aquesta circumstància es mereix
Professionals de l'ABS de Vic Nord
Els professionals de l’ABS de Vic Nord reclamen la reparació de dos ascensors
Aquest dijous, han organitzat una manifestacio. El deteriorament dels elevadors està provocant molèsties serioses al personal i malalts.
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament de Tona posa a disposició de la ciutadania dos habitatges de lloguer social Irene Giménez Vinyet
-
Vic: el govern de Junts en minoria, obligat a buscar la complicitat de l'oposició Irene Giménez Vinyet
-
Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC Irene Giménez Vinyet
-
Espinelves i Santa Eugènia de Berga: dos anys amb mocions de censura i canvis d'alcaldia Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 11 de novembre de 2009 a les 17:48
Et pot interessar
-
Societat Aquest és el producte d'Osona inclòs en el menú de la conferència de presidents
-
Societat Prats de Lluçanès demana «mesures urgents» per millorar la seguretat viària a la C-62
-
Societat Entre megàlits i poesia: el poble que va veure néixer Verdaguer i que inspira des de fa segles
-
Societat El CHV ret homenatge a les trajectòries professionals i a les persones jubilades l'any 2024
-
Societat Mor la conductora d'un cotxe en un xoc frontal a Sant Bartomeu del Grau
-
Societat Vic dona suport a l'embargament d'armes a Israel i a les resolucions internacionals contra el genocidi del poble palestí