CCOO ha desconvocat aquest dijous la vaga dels seus treballadors de Renfe pel 21-D després de la signatura d'un preacord sobre el conveni col·lectiu, segons ha indicat el sindicat en un comunicat.
Amb tot, el sindicat CGT manté la convocatòria d'aturades i per això Renfe garantirà els mateixos serveis mínims previstos, que inclouen un 66% dels trens a les hores punta del matí i la tarda, i un 33% la resta del dia. Per la seva banda, el sindicat UGT no havia convocat jornada de vaga per divendres.
En concret, els serveis mínims del 66% es garantiran a Rodalies entre les sis i dos quarts de deu del matí, i entre les cinc de la tarda i dos quarts de nou del vespre. Pel que fa als serveis d'alta velocitat, l'AVE-Llarga Distància garanteix la circulació del 78% dels serveis, mentre que Avant preveu que en circulin un 65%.
Els sindicats majoritaris desconvoquen la vaga de Renfe prevista per divendres
CCOO havia convocat dues jornades d'aturades a tot l'Estat coincidint amb l'operació sortida i tornada de Nadal
ARA A PORTADA
-
La CUP proposa al Parlament accions per «revertir» l'estat «deplorable» de l'estació de tren de Manlleu Redacció
-
-
-
Protesta d'Osona amb Bici en contra de la prohibició d'anar amb bicicleta en alguns carrers de Vic Redacció
-
L'Ajuntament de Torelló talla una connexió il·legal d'aigua en un habitatge ocupat del carrer Sant Josep Redacció
Publicat el
20 de desembre de 2018 a
les 21:51
Et pot interessar
-
Societat
CCOO rebutja l'ERO presentat Bekaert Deslee, de Sant Boi de Lluçanès, per acomiadar 43 treballadors
-
Societat
«Pas a pas trencarem estereotips i hi haurà més dones al sector forestal»
-
Societat
«És un valor afegit ser dona, jove i que vulgui fer de pastora a la finca familiar»
-
Societat
Jordi de Planell, periodista de l’any a la Catalunya Central
-
Societat
L'incendi mortal de Manlleu va ser un accident
-
Societat
Els usuaris de l'R3 critiquen el nou pla de Rodalies per ser «clarament insuficient»
