La passada setmana van començar els tallers dels centres cívics de Vic (CCVIC) amb un total de més de 2.000 persones inscrites. Els cursos de la nova temporada han sofert un augment de preu respecte els anteriors, fet que suposa l’autofinançament del projecte, i per tant la seva permanència. Des de 2007 els centres cívics han tingut un total de 9.025 usuaris.
Va ser els dos primers dies del procés d’inscripció quan hi va haver un volum important de peticions, doncs com a dada curiosa en 3 minuts ja s’havien comptabilitzat 300 inscripcions. Com és habitual la cuina i el ball han estat els plats forts d’aquesta temporada. Destacar que precisament els tallers de gastronomia s’imparteixen al nou Centre Cívic del Montseny que s’inaugurarà oficialment durant el mes d’octubre.
Recordar que serà el pròxim trimestre quan el Centre Cívic Can Pau Raba del barri dels Caputxins entrarà en funcionament i de moment totes les classes relacionades amb el món teatral tenen lloc a l’Institut del Teatre de Vic.
- Més informació dels tallers
Els tallers dels centres cívics de Vic reben més de 2.000 inscripcions
Societat
La cuina i el ball, plats fort de la temporada. La novetat d’enguany és la posada en marxa del nou centre cívic El Montseny.
ARA A PORTADA
-
Política Tona Avança i Junts per Catalunya concorreran plegats a les municipals del 2027: «És un acord natural» Irene Giménez Vinyet
-
-
Política Els comuns exigeixen al Govern que aclareixi el futur del CAP dels Caputxins de Vic Irene Giménez Vinyet
-
Societat L'Ajuntament de Tona reafirma el compromís de treballar per preservar el canyissar Irene Giménez Vinyet
Publicat el
05 d’octubre de 2010 a
les 18:39
Et pot interessar
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 24, 25 i 26 de juliol
-
Societat
Torelló estrena una unitat de drons pròpia
-
Societat
Torelló, de Festa Major
-
Societat
Osonament celebra 20 anys del projecte Parelles Artístiques
-
Societat
Registrats nivells elevats d'ozó a la Plana de Vic
-
Societat
El Govern entra a la Fundació BETA de la UVic-UCC
