La passada setmana van començar els tallers dels centres cívics de Vic (CCVIC) amb un total de més de 2.000 persones inscrites. Els cursos de la nova temporada han sofert un augment de preu respecte els anteriors, fet que suposa l’autofinançament del projecte, i per tant la seva permanència. Des de 2007 els centres cívics han tingut un total de 9.025 usuaris.
Va ser els dos primers dies del procés d’inscripció quan hi va haver un volum important de peticions, doncs com a dada curiosa en 3 minuts ja s’havien comptabilitzat 300 inscripcions. Com és habitual la cuina i el ball han estat els plats forts d’aquesta temporada. Destacar que precisament els tallers de gastronomia s’imparteixen al nou Centre Cívic del Montseny que s’inaugurarà oficialment durant el mes d’octubre.
Recordar que serà el pròxim trimestre quan el Centre Cívic Can Pau Raba del barri dels Caputxins entrarà en funcionament i de moment totes les classes relacionades amb el món teatral tenen lloc a l’Institut del Teatre de Vic.
- Més informació dels tallers
Els tallers dels centres cívics de Vic reben més de 2.000 inscripcions
La cuina i el ball, plats fort de la temporada. La novetat d’enguany és la posada en marxa del nou centre cívic El Montseny.
ARA A PORTADA
Publicat el 05 d’octubre de 2010 a les 18:39
Et pot interessar
-
Societat Detinguda per robar 300 euros a una persona gran al barri de Montserrat de Torelló
-
Societat El Festival Mans per la Justícia Global de Vic celebra la tercera edició aquest setembre
-
Societat Torelló s'afegeix a les mostres de condol pel traspàs de l'abat emèrit de Montserrat, Sebastià Bardolet
-
Societat Ramon Batllés i Santasmasas, distingit com a Fill Predilecte de Tona
-
Societat El Mercat de Vic oferirà demostracions de cuina en directe amb cuiners locals i producte de proximitat
-
Societat La UVic-UCC reforça l'atenció psicològica davant l'augment de consultes de salut mental dels estudiants