Avui dimarts al migdia, l’alcalde de Vic, Josep M. Vila d’Abadal, ha lliurat un ram de roses a la senyora Engràcia Oliveras en motiu del seus 101 anys. Concretament Oliveras va fer els anys ahir dilluns, dia 17 d’agost, i va fer la celebració amb la família i els companys de la residència.
L’alcalde ha aprofitat per a fer una visita a les instal•lacions de la residència de la gent gran de les Germanetes dels Pobres de Vic i on ha saludat la seixantena de persones que hi ha actualment. La visita també ha comptat amb la presència del tercer tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Vic, Josep Rafús.
ARA A PORTADA
-
Torelló pren mesures per desallotjar «legalment» els ocupes problemàtics del carrer Sant Josep Irene Giménez Vinyet
-
-
-
Una manifestació en suport a la Flotilla i al poble palestí ha tallat la C-17 a Vic Irene Giménez Vinyet
-
12 detinguts a Vic per simular parelles de fet per regularitzar la situació de persones sense papers Redacció
Publicat el 18 d’agost de 2009 a les 15:41
Et pot interessar
-
Societat «Qui calla és còmplice»: unes 200 persones es manifesten a Manlleu contra l'assalt d'Israel a la Flotilla
-
Societat Vic, Manlleu i Taradell es mobilitzen contra l'assalt israelià a la Flotilla de Gaza
-
Societat Renfe confia que el dispositiu pel macrotall a l'R3 funcioni i avisa que «trencarà la rutina habitual» dels viatgers
-
Societat Accident a la C-17 a Malla amb sis vehicles implicats
-
Societat Vic acull una nova edició de la Fira d'Economia Circular
-
Societat Vistes, tastos i experiències de proximitat: així serà el Benvinguts a Pagès a Osona i el Lluçanès