
Avui dimarts al migdia, l’alcalde de Vic, Josep M. Vila d’Abadal, ha lliurat un ram de roses a la senyora Engràcia Oliveras en motiu del seus 101 anys. Concretament Oliveras va fer els anys ahir dilluns, dia 17 d’agost, i va fer la celebració amb la família i els companys de la residència.
L’alcalde ha aprofitat per a fer una visita a les instal•lacions de la residència de la gent gran de les Germanetes dels Pobres de Vic i on ha saludat la seixantena de persones que hi ha actualment. La visita també ha comptat amb la presència del tercer tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Vic, Josep Rafús.
ARA A PORTADA
-
El GDT reivindica la crisi de la pesta porcina com «una oportunitat» per «transformar el model» Irene Giménez Vinyet
-
El Govern avala l'ERTO que afecta 450 treballadors del Grup Jorge a Osona pel brot de pesta porcina Redacció
-
«Macrocultiu» o diversificació: la pesta porcina accelera el debat sobre el model econòmic a Osona Irene Giménez Vinyet
-
La CUP aposta per la diversificació del model productiu per posar fre al «monocultiu de porcs i turistes» Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 18 d’agost de 2009 a les 15:41
Et pot interessar
-
Societat
Vic celebra el Nadal amb un centenar de propostes repartides per tots els barris de la ciutat
-
Societat
Maria Nicolau posa en el punt de mira el menjar de l'Hospital de Vic: «Em va impactar»
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 12, 13 i 14 de desembre
-
Societat
Osona abordarà la problemàtica del sensellarisme de forma coordinada
-
Societat
Detinguts a Gurb després de ser enxampats amb una moto robada al maleter
-
Societat
Osona i el Lluçanès es bolquen amb «La Marató» 2025: totes les activitats
