
Avui dimarts al migdia, l’alcalde de Vic, Josep M. Vila d’Abadal, ha lliurat un ram de roses a la senyora Engràcia Oliveras en motiu del seus 101 anys. Concretament Oliveras va fer els anys ahir dilluns, dia 17 d’agost, i va fer la celebració amb la família i els companys de la residència.
L’alcalde ha aprofitat per a fer una visita a les instal•lacions de la residència de la gent gran de les Germanetes dels Pobres de Vic i on ha saludat la seixantena de persones que hi ha actualment. La visita també ha comptat amb la presència del tercer tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Vic, Josep Rafús.
ARA A PORTADA
Publicat el
18 d’agost de 2009 a
les 15:41
Et pot interessar
-
Societat
Sense trens a l'R3 entre Vic i Torelló per les obres de millora del pont ferroviari sobre el riu Ges
-
Societat La Universitat d’Estiu de la UVic-UCC arrenca amb la commemoració dels 200 anys de les Escoles Vedruna
-
Societat
Vic obre el nou espai comunitari de la Guingueta del Terrat d'en Cols
-
Societat
Continua baixant l'atur a Osona i el Lluçanès
-
Societat
Vic aprova un pla d'usos comercials per preservar el comerç de qualitat i proximitat
-
Societat
Sant Julià de Vilatorta retorna a les arrels amb una nova edició del Keràmik
