Els Mossos d’Esquadra van detenir la passada setmana tres joves, acusats de perpetrar tres robatoris consecutius en un mateix bar de Roda de Ter, a principis del mes de març. Els nois van entrar en magatzem al costat de l’establiment, on hi havia caixes de begudes i productes d’alimentació tant congelat com fresc. Els lladres es van emportar menjar i beures.
La detenció ha estat possible gràcies a la col•laboració ciutadana. Els acusats són Marc BS, veí de les Masies de Roda i 20 anys; i Josep Maria AP i Mark SG, tots dos de Roda de Ter, amb 25 i 18 anys respectivament.
Entren a robar tres cops en el mateix bar de Roda de Ter
Els Mossos d'Esquadra detenen tres joves.
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament de Tona posa a disposició de la ciutadania dos habitatges de lloguer social Irene Giménez Vinyet
-
Vic: el govern de Junts en minoria, obligat a buscar la complicitat de l'oposició Irene Giménez Vinyet
-
Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC Irene Giménez Vinyet
-
Espinelves i Santa Eugènia de Berga: dos anys amb mocions de censura i canvis d'alcaldia Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 22 de març de 2010 a les 16:26
Et pot interessar
-
Societat Aquest és el producte d'Osona inclòs en el menú de la conferència de presidents
-
Societat Prats de Lluçanès demana «mesures urgents» per millorar la seguretat viària a la C-62
-
Societat Entre megàlits i poesia: el poble que va veure néixer Verdaguer i que inspira des de fa segles
-
Societat El CHV ret homenatge a les trajectòries professionals i a les persones jubilades l'any 2024
-
Societat Mor la conductora d'un cotxe en un xoc frontal a Sant Bartomeu del Grau
-
Societat Vic dona suport a l'embargament d'armes a Israel i a les resolucions internacionals contra el genocidi del poble palestí